• linnmikaela

Starka graviditetssymptom men negativt test...

Hej!

Jag har så starka och tydliga graviditetssymptom. Mår extremt illa från och till hela dagen, molvärk som varierar i styrka, hugg i livmodern om jag reser mig hastigt och yr! Tog ett clearblue idag som visade neg och jag blev så besviken.. vill ju så gärna! Någon annan med starka symptom som också fått negativt? Och kanske sedan plussat??? :) kan tillägga att jag kan vara på BIM-1 till BIM-6 då jag har en väldigt oregelbunden cykel..

• Svar på tråden Starka graviditetssymptom men negativt test...
  • Let it Rain

Har haft exakt samma hela veckan och utebliven mens under 8 dagar. Visade sig vara ett virus som går nu när hela familjen blev sjuka och mensen dök upp till slut.

• Vickan I

Om man har så starka gravidsymptom så man tom mår riktigt illa etc ska det också vara tillräckligt med gravidhormon (hcg) så att test skulle ge iaf svagt utslag. För det är hormonet som skapar gravidsymptomen.

• Anonym (kan vara)

Låter som du är skengravid, som ovan sa har man alla dessa symtom så ska det visa sig på stickan vilket det inte gör

• linnmikaela

Härligt med trevliga svar...

• linnmikaela

Kan dock meddela att jag inte är skengravid då jag plussade igår

• Anonym (Arn)
    linnmikaela skrev 2017-10-29 23:02:05 följande:

Härligt med trevliga svar...

Tycker du svaren va otrevliga? Jag ser absolut inget otrevligt..

Det är väldigt mycke hormon i vår kvinnliga cykel och de som kommer efter ägglossning är väldigt lika graviditetshormon (pms)

Grattis till plus
  • Anonym (Rosa)

Grattis! :) Jag har haft samma som du tidigare! Nu har jag samma igen o testar extremt svagt eller spök! Spänningen e olidlig!

Svar på tråden Starka graviditetssymptom men negativt test...