• Merkel

Jag vill ha sex

Hej på er alla Jag har en fråga om sex. Vi är ett par runt 60 år och vår sex är nästan obefintlig jag vill men inte hon Min fråga är. Är det värt försöka rädda det eller ska jag försöka få sex hos andra kvinnor Har någon tippsa om en bra sex daitingsida på nätet. Merkel

• Svar på tråden Jag vill ha sex
  • Hakushu

Har ni pratat om det, att du får ha sex med andra?

Tycker inte du ska gå bakom ryggen på henne.

Skulle du kunna tänka dig att hon har sex med någon annan? Hon kanske är intresserad av en trekant med en till kille eller tjej.

Gå på swingers klubb med henne?

• Anonym (Säg till)

Säg till henne att du behöver mer sex och fråga om hon skulle vilja ha ett öppet förhållande kanske, hon kanske säger ja, man vet aldrig

• Anonym (G)
    Hakushu skrev 2017-11-01 07:33:04 följande:
    Har ni pratat om det, att du får ha sex med andra?
    Tycker inte du ska gå bakom ryggen på henne.

Skulle du kunna tänka dig att hon har sex med någon annan? Hon kanske är intresserad av en trekant med en till kille eller tjej.
    Gå på swingers klubb med henne?
    Håller med
  • Merkel

Jag har inte föreslagit att hon skulle ha sex med någon annan med det är ju en bra ide. Bara man har sex med någon Har man levt ihop i 40 år så för min del så är allt ok

• Anonym (precis)
    Merkel skrev 2017-11-01 11:48:34 följande:

Jag har inte föreslagit att hon skulle ha sex med någon annan med det är ju en bra ide. Bara man har sex med någon Har man levt ihop i 40 år så för min del så är allt ok

Precis, det vore väl synd att förstöra 40 tillsammans genom ett svek?
    Glöm inte att en otrohet inte bara förstör förhållandet, det förstör allt, alla minnen, all tid tillsammans, vänskapen, förtroendet, allt.

Ärlighet ÄR bätre
  • Merkel

Men att vara utan sex det förstör också

• Anonym (precis)
    Merkel skrev 2017-11-01 13:58:52 följande:

Men att vara utan sex det förstör också

Det är ingen som sagt att du ska vara utan sex, det som sägs är att om du ska hitta en lösning på problemet så försök hitta en bättre lösning än att gå bakom ryggen på din partner
  • Merkel

Jag dom hoppades på lite stöd av er. Taskigt

• Anonym (precis)
    Merkel skrev 2017-11-01 15:45:25 följande:

Det beror ju på vilket slags stöd du söker. Du har ju fått förslag.
    Prata med frun och föreslå ett öppet förhållande

Om du däremot söker stöd som i att man ska ge dig medhåll för att vara otrogen så har du inte fått det än, men det kommer nog ska du se :)

• Anonym (Girion)
    Merkel skrev 2017-11-01 15:45:25 följande:

Du har faktiskt fått några konstruktiva tips, prata med din partner. Prata, inte tjata det får motsatta verkan.

Försök komma fram till vad hennes minskade lust beror på.

Hon kanske har fantasier hon vill leva ut?

Sen beror det också på hur erat liv ser ut för övrigt, har ni kul ihop? Jobbar hon mycket? Känner hon sig älskad och uppskattad? Är ni kärleksfulla mot varandra?

Så många parametrar och frågor i sådana här fall.
  • Merkel

Vårar liv är helt ok hjälps åt hemma båda har bra jobb egnaföretagare tillbringar mycket tid ihop

• Merkel

Finns det någon som är i samma situation kvinna eller man Skriv

Svar på tråden Jag vill ha sex