• Micke172

Söker spänning, passion och nyfikenhet men ska jag vara otrogen?

Kanske konstig fråga! Är gift sedan många år och lever ett utåtsett ett perfekt liv... Hus, ett jobb jag trivs med, snygg fru och bra sex. Fullt frisk och fina barn som är mitt allt. Har egentligen inget att klaga på !

Min issue är ändå at jag känner att jag saknar spänning, nyfikenhet och passion i vardagen. Har aldrig varit otrogen under alla år men har senaste tiden fått mer lust åt det förbjudna.

Känner att jag lever bara en gång men att jag riskerar väldigt mycket.

Vad skall jag göra falla för lusten, spänningen eller låta det vara....

Några tankar ideer?

• Svar på tråden Söker spänning, passion och nyfikenhet men ska jag vara otrogen?
  • Anonym (Trogen)

Har du bra sex hemma så blir det inte bättre på en bortamatch. Kör partnerbyte istället. Mycket trevligare och så får hon njuta också

• Anna60

Att spela på andra planhalvor för att du söker spänning? Tycker du att din fru är värd det sveket? Äktenskap och liv går i stå ibland. Men det är så för alla. Skulle DU gilla att din fru började vänstra för att livet inte är så spännande längre? Skulle du tycka att det var ok? I så fall tycker jag du ska prata med frugan hur ni kan göra ert gemensamma liv lite mer spännande istället för att leka singel.

• CitronTulo

Kan förstå dina känslor, men tänk dig jäkligt noga för! Om du har en fling, lite spännande smygande och sex.. Är det värt att riskera din fina fru och hela din tillvaro för det? Om svaret är JA på det, så välj då ett liv som singel! Krossa inte din frus tillvaro för att du saknar spänning!

Kan ni vara så öppna så att ni kan prata med varandra om sånt här, INNAN något har hänt? Tänkt om hon känner precis likadant och går i samma tankar som du? Finns det något ni kan göra för att göra saker spännande igen?

• Deceree1

Hur skulle du tänka om din fru skulle gå i samma funderingar och det slutar med att hon är otrogen. Sätt dig in i den tanken......

• Hakushu

Låter som det vore fruktansvärt korkat av dig att vara otrogen, med tanke på vad du skriver. 
    Som tidigare nämnts lyft ämnet försiktigt med din fru att prova sex på fler. Vem vet, hon kanske skulle gilla en tjej till. Partner byte eller sex med ett annat par i samma rum.

Kanske finns något ni kan göra för att få ert sexliv tillsammans lite mer spännande. Lite dominans, kanske ni redan är inne på iofs. 
    Försök att hitta spänningen tillsammans på något sätt för att bli bedragen svider hårt på dom flesta och kan bli väldigt svårt att reparera.
    Går du över tröskeln en gång är risken stor att du fortsätter, du kommer antingen få dåligt samvete och sluta eller så rättfärdigar du otroheten för dig själv och då kommer det att hända igen.

• Hakushu
    CitronTulo skrev 2017-11-02 14:00:53 följande:

Kan förstå dina känslor, men tänk dig jäkligt noga för! Om du har en fling, lite spännande smygande och sex.. Är det värt att riskera din fina fru och hela din tillvaro för det? Om svaret är JA på det, så välj då ett liv som singel! Krossa inte din frus tillvaro för att du saknar spänning!

Kan ni vara så öppna så att ni kan prata med varandra om sånt här, INNAN något har hänt? Tänkt om hon känner precis likadant och går i samma tankar som du? Finns det något ni kan göra för att göra saker spännande igen?

Bra sagt.
  • Anonym (tänk ett varv till)

Gör såhär, läs din trådstart igen. Begrunda sen hur fan du kan påstå att dina ungar är allt för dig när du sitter och funderar över att fucka upp deras liv så att du ska kunna få lite spänning. Hur viktigt är den där spänningen egentligen? Är den viktigare är dina barns trygghet? Tror du dina kids kommer förstå dig när det är dags att skiljas för att du "behövde" få lite spänning?

Fundera lite. Om du kommer fram till att du inte riktigt är redo att se dina barn i ögonen med vetskapen att det var DU som fuckade upp deras liv så är det nog bäst du låter bli att vara otrogen

Svar på tråden Söker spänning, passion och nyfikenhet men ska jag vara otrogen?