• Anonym (lena regioner)

Hur mycket rakar ni er därnere killar?

Denna fråga verkar ju mest tjejer få,  så nu är det er tur?

• Svar på tråden Hur mycket rakar ni er därnere killar?
  • Anonym (Kille 18)
    Min tjej gillar att raka min kuk, brukar bli rejält hård när hon gör det. Brukar alltid runka den tills jag sprutar efter rakning härligt 
  • Anonym (Big dick)

Kan någon tipsa om en smidig rakapparat för att raka/trimma där nere, lyckas alltid skära mig med en vanlig hårtrimmer. 

• Anonym (Adde)

Gör ingenting. Min sambo vill ha en man, inte en pojke.

• Anonym (Mogen man)

Rakar mig inte alls. Inte min fru heller. Vi är helt överens där. 

• Anonym (t)

Rakar aldrig det är onödigt fjolleri 

• Anonym (Beata)

Förstår inte hur så många säger att det är fjolleri att raka 😂
    Förkåt men hår där nere o i armhålor är skitäckligt. Gör så att det stinker så mycket mer o fortare, sen vilken kvinna vill ha en hårig kuk i munnen?! /en kvinna

• Anonym (La)

Vad olika vi är. Tänkte inte att jag hade något ?ick? men nu när detta nämndes så jo, faktiskt. Renrakat nertill på killar, ser hemskt och infantilt ut. Rakar mig inte själv heller utom att jag ansar, skulle aldrig orka med en kille som förväntade sig det. Det är ju sjukt jobbigt att hålla på med, har viktigare saker att lägga min tid och energi på. Och varför ska man se ut som ett barn? Hu. Men ja, håller med om att man inte vill ha hårstrån i munnen, det är väl det enda. Men det gör inte att det ser mindre hemskt ut.

• Anonym (Man 40+)

Då jag själv föredrar när någon är rakad så rakar även jag mig där nere...

Tycker det känns fräschare när man får oralsex, prostata massage etc.

• Anonym (t)

Igen för 100 gången det är skadligt att raka sig.
    Ungefär 40% åker in till akuten för att dom skadat sig vid rakning.
    Och du är mer mottaglig för könssjukdomar vid rakning.
    Hår skyddar oss

• Anonym (Mogen man)
    Anonym (Beata) skrev 2026-02-03 09:35:46 följande:

Förstår inte hur så många säger att det är fjolleri att raka 😂
    Förkåt men hår där nere o i armhålor är skitäckligt. Gör så att det stinker så mycket mer o fortare, sen vilken kvinna vill ha en hårig kuk i munnen?! /en kvinna

Antar att Anonym (t) menar att du är fjollig som tycker att det är skitäckligt med hår. Flört

Jag själv tycker att var och en får göra som man vill och dömer ingen. Jag tycker helt enkelt att det är sexigare och kvinnligare om hon har håret kvar där nere. Jag har inga som helst problem med att få hår i munnen och stinker gör det definitivt inte bara man håller en normal hygiennivå.

Jag har haft sex med rakade kvinnor och några har haft småsår och blemmor där de rakat sig och det tycker jag är värre. Känns inte alls fräscht.

• Anonym (Äldre man)

Rakar regelbundet, oftast fredag. Inga problem med skärsår eller prickar, kanske för att jag väljer rätt metod och tillräckligt ofta.

Uppskattat av min partner, som gör likadant. Ibland får jag raka henne.

• Anonym (t)
    Anonym (Mogen man) skrev 2026-02-04 16:00:42 följande:

Antar att Anonym (t) menar att du är fjollig som tycker att det är skitäckligt med hår. Flört

Jag själv tycker att var och en får göra som man vill och dömer ingen. Jag tycker helt enkelt att det är sexigare och kvinnligare om hon har håret kvar där nere. Jag har inga som helst problem med att få hår i munnen och stinker gör det definitivt inte bara man håller en normal hygiennivå.

Jag har haft sex med rakade kvinnor och några har haft småsår och blemmor där de rakat sig och det tycker jag är värre. Känns inte alls fräscht.

Ja det menade jag.

När det kommer till rakning är det 1-2timmar sen blir det stickigt och oskönt dessutom ser det så fult ut som en plockad gås
  • Lång_blond
    Anonym (t) skrev 2026-02-04 18:40:53 följande:
    Ja det menade jag.

När det kommer till rakning är det 1-2timmar sen blir det stickigt och oskönt dessutom ser det så fult ut som en plockad gås
    håller helt med dig, rakar mig ganska ofta
Svar på tråden Hur mycket rakar ni er därnere killar?