• Anonym (Det var lugnare för?)

Tråden har ingen kategori, så jag valde denna, "Stackars Sverige", upp med övervakningskameror på många flera ställen!

Ja, eller var det det, det? Tack vara att lilla snälla "Sverige", börjar inse att övervakningskameror är jävligt viktiga, får man nu hålla öron och ögon öppna, lite bättre, så vi kan få fast kräken, som förstör vårt land?

Det är ju tråkigt att inse att "Lilla Sverige" är åt helvete.

Dessa ligor rånar inte bara butiker, det finns så många andra ligor som även rånar gamla, och allt annat de kan komma över.

www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/8bAeA/stjal-tobak-med-motorkap-och-monstersuv-nu-slapper-polisen-overvakni

Ja, de är proffs, de vet vad de gör, de har inget samvete. Och Sverige håller på att bli, (är redan), de kriminellas paradis. För här finns det bara snälla människor, och en gullelull politik, där man får sitta i lyxfängelse, några månader.. Oavsett vafan man än gör...Suck. Så vad tycker ni? Skall vi ännu flera övervakningskameror?

• Svar på tråden Tråden har ingen kategori, så jag valde denna, "Stackars Sverige", upp med övervakningskameror på många flera ställen!

Ja, eller hur? Men det är ju skit samma, för lilla "Sverige", bryr sig inte ändå! Så må de suga till sig de sista små, som vi har kvar av vår välfärd. Nu är det andra som bestämmer här. Det är dock lite sorgligt, att ingen vill vara i tråden?

• Anonym (tant hjälpsam)
    Anonym (Det var lugnare för?) skrev 2017-11-11 14:16:52 följande:

Ja, eller hur? Men det är ju skit samma, för lilla "Sverige", bryr sig inte ändå! Så må de suga till sig de sista små, som vi har kvar av vår välfärd. Nu är det andra som bestämmer här. Det är dock lite sorgligt, att ingen vill vara i tråden?

shit vad pinsamt.. känner att jag måste hjälpa dig här ts (jag har alltid haft en svaghet för de mindre vetande..)

skylten är ju riktad mot dig.. Skäms hade jag varit dig ts hade jag varit tyst och låtit den här tråden självdö och vittra bort lägst ner på fl istället (förlåt att jag bumpade upp den tillfälligt)

• Minxy
    Anonym (tant hjälpsam) skrev 2017-11-11 15:49:52 följande:

shit vad pinsamt.. känner att jag måste hjälpa dig här ts (jag har alltid haft en svaghet för de mindre vetande..)

skylten är ju riktad mot dig.. hade jag varit dig ts hade jag varit tyst och låtit den här tråden självdö och vittra bort lägst ner på fl istället (förlåt att jag bumpade upp den tillfälligt)

:D

Vi vill ha en enda Fristad! Ett enda land,  där vi alla vill leva, och må bra?

Kolla bara på Malmö? Det  är en så vacker stad! Men det finns människor där, som inte vill ta vara på detta. Vi har ju gett dem allt? Jag fattar inte bara, varför somliga  "organiserade ligor"  vill rövknulla, vårt lilla älskade Sverige?   

Var kommer de ligorna ifrån? Alla vi som är svenska medborger, alla ! Tycker ni inte att det är bra med övervakningskamera?
    Varför gör ni så?       

Why do you fuck, Sweden?  If, I may be a mother, or a father.To al of you, I`ll give you all the hate, hate, dos`nt give you confer, criminality, don`t make you stronger. Beguin to to love, All the people around you: I am an older woman, would you like to rubber me? Give me all the abuse you have? Would you like to SE me crimple on the straightway, after you have rubber me?

I Just se my self: I`m walking, med min lilla rollator, jag ärtyp 82, jag skall bara gå till Konsum, köpa lita mjölk, och en juicie, som jag tycker så mycke5t om...

Men SÅ Kommer det plöttligt 3 killar som slår ner mig i marken. Rollatorn far all hellvetes väg, jag blir rädd. Min väska som jag hade i den lilla korgen är borta. Jag får krypa, med en gammals människas liv. som en ål, eller som en zombie. För ingen hjälper mig. Alla har så jävla brottom, så de tror väl att jag bara är full?

Men tänk om jag inte år det då`? Tänk om jag bara är gammal?

Halloo Sverige, The monsters are roiling us now...Tycker ni om det? Eller tycker ni att vi skall sätta up övervakningskameror, lite överallt? I vaje gatuhörn? Framför varje lägenhetstsoprt?

Jag vill bara vädja till er: Låt lilla Sverige vara en frizon, där vi ala kan leva i fed. bortom all krig, och elände. Låt os göra Sverige till "The land of peace, there you can be, just as your`e, We used tobe an respectable country, so please, DO`nt fuck us. We Want to be....

Minxy skrev 2017-11-11 17:10:40 följande:
    :Nej, min tråd är inte pinsam als. Men tack för dit stöd.
    Minxy skrev 2017-11-11 17:10:40 följande:
    :D
    Du får stå för det pinsamma då.Solig Men det är inte rätt, så de får lov att rövknulla Sverige. Vi har bara en korrupt regering, där alla vill att du skall trila och dö på jobbet. Så de kan ta dina pensionspengar och gå och bada i sina pools, i de villor sm de köper, med sina fallskärmar.... dina och mina skattepengar. Nej de bryr sig inte ett enda jävla dugg! Du har rätt!

Vi vill ha en enda Fristad! Ett enda land,  där vi alla vill leva, och må bra?

Kolla bara på Malmö? Det  är en så vacker stad! Men det finns människor där, som inte vill ta vara på detta. Vi har ju gett dem allt? Jag fattar inte bara, varför somliga  "organiserade ligor"  vill rövknulla, vårt lilla älskade Sverige?   

Var kommer de ligorna ifrån? Alla vi som är svenska medborger, alla ! Tycker ni inte att det är bra med övervakningskamera?
    Varför gör ni så?       

Why do you fuck, Sweden?  If, I may be a mother, or a father.To al of you, I`ll give you all the hate, hate, dos`nt give you confer, criminality, don`t make you stronger. Beguin to to love, All the people around you: I am an older woman, would you like to rubber me? Give me all the abuse you have? Would you like to SE me crimple on the straightway, after you have rubber me?

I Just se my self: I`m walking, med min lilla rollator, jag ärtyp 82, jag skall bara gå till Konsum, köpa lita mjölk, och en juicie, som jag tycker så mycke5t om...

Men SÅ Kommer det plöttligt 3 killar som slår ner mig i marken. Rollatorn far all hellvetes väg, jag blir rädd. Min väska som jag hade i den lilla korgen är borta. Jag får krypa, med en gammals människas liv. som en ål, eller som en zombie. För ingen hjälper mig. Alla har så jävla brottom, så de tror väl att jag bara är full?

Men tänk om jag inte år det då`? Tänk om jag bara är gammal?

Halloo Sverige, The monsters are roiling us now...Tycker ni om det? Eller tycker ni att vi skall sätta up övervakningskameror, lite överallt? I vaje gatuhörn? Framför varje lägenhetstsoprt?

Jag vill bara vädja till er: Låt lilla Sverige vara en frizon, där vi ala kan leva i fred

"Somliga går med trasiga skor"

Tänk på det, nästa gång ni rånar någon!Hjärta

skylten är ju riktad mot dig.. Skäms hade jag varit dig ts hade jag varit tyst och låtit den här tråden självdö och vittra bort lägst ner på fl istället (förlåt att jag bumpade upp den tillfälligt)
    Ja, hur känns det att tillhöra de "mindre vetande"? Mår du bra? Att självdö, Har du kollat på länken som var från övervakningskamerorna?

Så vad tycker ni? Flera övervakningskameror? På förskolor? Där en massa utomstående har koden in? På skolor utomhus, i varje hörn, så man kan se när den lilla stackaren blir mobbat, eller om någon tar sig in och stjäler det som går, dagtid?

Kanske inte alla har med sig en sådan: www.netonnet.se/art/hem-hushall/verktyg/slipmaskiner/bosch-gws-7-125/220938.12131/

Men vi måste börja ta hand om det lilla vi har kvar........????

Hoppas att du inte självdör....Den skylten, den är så ful! Kunde de inte ha gjort den bättre?
Svar på tråden Tråden har ingen kategori, så jag valde denna, "Stackars Sverige", upp med övervakningskameror på många flera ställen!