Minxy skrev 2017-11-11 17:10:40 följande:
:D
Du får stå för det pinsamma då.

Men det är inte rätt, så de får lov att rövknulla Sverige. Vi har bara en korrupt regering, där alla vill att du skall trila och dö på jobbet. Så de kan ta dina pensionspengar och gå och bada i sina pools, i de villor sm de köper, med sina fallskärmar.... dina och mina skattepengar. Nej de bryr sig inte ett enda jävla dugg! Du har rätt!
Vi vill ha en enda Fristad! Ett enda land, där vi alla vill leva, och må bra?
Kolla bara på Malmö? Det är en så vacker stad! Men det finns människor där, som inte vill ta vara på detta. Vi har ju gett dem allt? Jag fattar inte bara, varför somliga "organiserade ligor" vill rövknulla, vårt lilla älskade Sverige?
Var kommer de ligorna ifrån? Alla vi som är svenska medborger, alla ! Tycker ni inte att det är bra med övervakningskamera?
Varför gör ni så?
Why do you fuck, Sweden? If, I may be a mother, or a
father.To al of you, I`ll give you all the hate, hate, dos`nt give you confer, criminality, don`t make you stronger. Beguin to to love, All the people around you: I am an older woman, would you like to rubber me? Give me all the abuse you have? Would you like to SE me crimple on the straightway, after you have rubber me?
I Just se my self: I`m walking, med min lilla rollator, jag ärtyp 82, jag skall bara gå till Konsum, köpa lita mjölk, och en juicie, som jag tycker så mycke5t om...
Men SÅ Kommer det plöttligt 3 killar som slår ner mig i marken. Rollatorn far all hellvetes väg, jag blir rädd. Min väska som jag hade i den lilla korgen är borta. Jag får krypa, med en gammals människas liv. som en ål, eller som en zombie. För ingen hjälper mig. Alla har så jävla brottom, så de tror väl att jag bara är full?
Men tänk om jag inte år det då`? Tänk om jag bara är gammal?
Halloo Sverige, The monsters are roiling us now...Tycker ni om det? Eller tycker ni att vi skall sätta up övervakningskameror, lite överallt? I vaje gatuhörn? Framför varje lägenhetstsoprt?
Jag vill bara vädja till er: Låt lilla Sverige vara en frizon, där vi ala kan leva i fred