• Anonym (What2do)

Har blivit förälskad i en tjej vad ska jag göra

Hoppas att någon kan ge mig något råd! Jag lever ihop med en man sedan 8 år tillbaka och vi har 2 barn. Jag är 33 år, är inte öppet bisexuell men har alltid blivit attraherad av både kvinnor och män (oftare kvinnor än män faktiskt men har aldrig vågat komma ut som bi). Nu under hösten så har jag träffat på en kvinna som är nästan jämngammal med mig och jag har blivit galet förälskad i henne. Hon har man och barn men har verkligen gett mig signaler som att hon vore intresserad. Våra blickar möts hela tiden och hon är så sjukt vacker. Vi har bara småpratat lite så jag känner ju henne inte. Men jag kan inte sluta tänka på henne men jag inser ju att man blir helt dum i huvudet av att vara förälskad!! Snälla ge mig råd innan jag gör något dumt.. jag var nära att skriva till henne på fb häromdagen men hejdade mig själv.

• Svar på tråden Har blivit förälskad i en tjej vad ska jag göra
  • Pumakvinna

Kanske kan ni vara älskarinnor?

Känner du så starkt borde du absolut testa det. Du kommer inte att kunna släppa det förrän du levt ut det tror jag. Men kanske ska du vara ärlig med din man och säga som det är, kanske bryta upp eftersom du kärat ner dig in nån annan.

Men det kan lika gärna bara vara en ytlig attraktion (nyfikenhet) som kommer att lägga sig men det vet ju bara du.

• Puppetmaster

Lite överraskad att moralmaffian inte slagit sina klor i den här tråden... Ännu. 

Så hur är TS relation hemma med sin man? Är TS lycklig och tillfreds? 
    Enligt det gamla talesättet "ingen rök utan eld" så vill man gärna tro att allt inte står rätt till. I sådana fall - kör i vind. Livet är inte till för att ångra det man aldrig gjorde. 
    Annars. Låt det stanna vid en förälskelse och var glad över känslorna hon väcker i dig TS. 

• Anonym (Felicia)

Tror du din man skulle vara okej med att du har en älskarinna? Otrohet skulle jag inte rekommendera, men i min erfarenhet tycker många män att det är okej och till och med upphetsande att man slickar lite fitta vid sidan om :)

• Linux1003

Pratar ni aldrig om sexfantasier etc? Kan vara ett bra sätt att dra det på tal. Jag tror som Felicia säger att en del män kan vara ok med det och jag personligen är ok med det om min fru skulle vilja testa med en annan kvinna utan förbehåll och det vet hon om.

• Anonym (A)
    Anonym (Felicia) skrev 2017-11-14 02:36:55 följande:
    Tror du din man skulle vara okej med att du har en älskarinna? Otrohet skulle jag inte rekommendera, men i min erfarenhet tycker många män att det är okej och till och med upphetsande att man slickar lite fitta vid sidan om :)
    Håller med
Svar på tråden Har blivit förälskad i en tjej vad ska jag göra