BIM 25-30 November 2017
Hej!
Någon mer än jag som har BIM i slutet på november som vill följas åt och diskutera? Jag är på ÄL+4 Idag Kram
Hej!
Någon mer än jag som har BIM i slutet på november som vill följas åt och diskutera? Jag är på ÄL+4 Idag Kram
BIM + 2 idag.
Ingen mens i sikte för fem öre, ej heller pos på test. va tusan händer?
Jag kan inte tro det- men det står ju där svart på vitt. Helt otroligt.
Tack för pepp och stöd i tråden! Lycka till ni som är kvar och ännu mer pepp till er som gör nya försök framöver.
6-8 månader????? Åt mj sa hon inge sånt.. Hon sa bara: hoppas att vi ses om nån månad.. Usch ja vill int vänta så länge
Nä samma här! Tydligen är snittet 7 månader, men det kan ju lika gärna betyda 1 mån som 14... väntar du på att testa i dagarna?
Jag tänkte testa på onsdag.
Ja ska börja ältesta den 1.12..hoppas på äl 6.12 å framåt kanske.. Sambon kommer hem 7.12..
Just det, det hade du hi skrivit :) hoppas det går vägen!
Ja d hoppas ja å.. Hur ligger du till? :)
Jag kan inte tro det- men det står ju där svart på vitt. Helt otroligt.
Tack för pepp och stöd i tråden! Lycka till ni som är kvar och ännu mer pepp till er som gör nya försök framöver.
Grattis!! Så himla roligt! :D
Tack snälla!!!
Åh vad kul! Grattis! Ville bara kika in lite snabbt och uppdatera med gravidotetstest. Det var ju så svagt i onsdags så jag skulle uppdatera på fredagen men det var lika svagt och många osynligt då. Samma veva när jag testade i söndags men nu så. Nu syns det och jag känner mig lugnare av att äntligen bekräftat en rejäl stegring. :)
BIM -1 idag och negativa test. Väntar på mensen imorgon då..
BIM -1 idag och negativa test. Väntar på mensen imorgon då..
Jag borde ha äl typ 7.12 också :) Tur att tiden mellan mens och äl ändå går ganska snabbt! Inte som väntan mellan äl och bim... Den är evighetslång! Hoppas du inte har äl innan han kommer hem :)
BIM+2 nu och ingen mens och testen är negativa. Så segt.
Hej igen!
Alltså åååh vet inte vart jag ska ta vägen... Hade ÄL den 10 november enligt appen Natural Cycles och precis 2 veckor efter fick jag mens. Eller ja, vad jag TROR var mens för det varade bara i ca 3 dagar och jag hade ingen mensvärk alls. Har tidigare haft svåra problem, blödit i stora mängder och kraftiga värkar. Den här gången var det dock som sagt bara några dagar och behövde inte ens binda/tampong, utan det vad mer brunt? Tagit 2 tester men båda visat negativt. Dock var det en vecka sedan senaste.
Hej igen!
Alltså åååh vet inte vart jag ska ta vägen... Hade ÄL den 10 november enligt appen Natural Cycles och precis 2 veckor efter fick jag mens. Eller ja, vad jag TROR var mens för det varade bara i ca 3 dagar och jag hade ingen mensvärk alls. Har tidigare haft svåra problem, blödit i stora mängder och kraftiga värkar. Den här gången var det dock som sagt bara några dagar och behövde inte ens binda/tampong, utan det vad mer brunt? Tagit 2 tester men båda visat negativt. Dock var det en vecka sedan senaste.