• Svar på tråden BIM 25-30 November 2017
  • gwynnie
    Kanskeigen skrev 2017-11-27 06:54:00 följande:

Jag kan inte tro det- men det står ju där svart på vitt. Helt otroligt.

Tack för pepp och stöd i tråden! Lycka till ni som är kvar och ännu mer pepp till er som gör nya försök framöver.

Grattis!!! Vilken bra start på veckan :D
  • gwynnie
    Saima17 skrev 2017-11-26 17:48:58 följande:

6-8 månader????? Åt mj sa hon inge sånt.. Hon sa bara: hoppas att vi ses om nån månad.. Usch ja vill int vänta så länge

Nä samma här! Tydligen är snittet 7 månader, men det kan ju lika gärna betyda 1 mån som 14... väntar du på att testa i dagarna?

Jag tänkte testa på onsdag.
  • Saima17
    gwynnie skrev 2017-11-27 10:19:31 följande:

Nä samma här! Tydligen är snittet 7 månader, men det kan ju lika gärna betyda 1 mån som 14... väntar du på att testa i dagarna?

Jag tänkte testa på onsdag.

Ja ska börja ältesta den 1.12..hoppas på äl 6.12 å framåt kanske.. Sambon kommer hem 7.12..
  • gwynnie
    Saima17 skrev 2017-11-27 11:26:25 följande:

Ja ska börja ältesta den 1.12..hoppas på äl 6.12 å framåt kanske.. Sambon kommer hem 7.12..

Just det, det hade du hi skrivit :) hoppas det går vägen!
  • Saima17
    gwynnie skrev 2017-11-27 11:52:25 följande:

Just det, det hade du hi skrivit :) hoppas det går vägen!

Ja d hoppas ja å.. Hur ligger du till? :)
  • gwynnie
    Saima17 skrev 2017-11-27 12:17:51 följande:

Ja d hoppas ja å.. Hur ligger du till? :)

Beräknad BIM onsdag eller torsdag denna vecka, inte så sannolikt att det tagit sig så annars är nästa ÄL typ runt den 8e dec. Känns så ovant att ha koll på sånt här med cykler och datum >_
  • Saima17
    gwynnie skrev 2017-11-27 12:56:53 följande:
    Beräknad BIM onsdag eller torsdag denna vecka, inte så sannolikt att det tagit sig så annars är nästa ÄL typ runt den 8e dec. Känns så ovant att ha koll på sånt här med cykler och datum >_
    okej.. jo d e ovant att håll koll..så hoppas att d blir som man vill m äl :)
  • Gáhttuo
    Kanskeigen skrev 2017-11-27 06:54:00 följande:

Jag kan inte tro det- men det står ju där svart på vitt. Helt otroligt.

Tack för pepp och stöd i tråden! Lycka till ni som är kvar och ännu mer pepp till er som gör nya försök framöver.

Grattis!! Så himla roligt! :D
  • Kanskeigen
    Gáhttuo skrev 2017-11-27 19:25:13 följande:

Grattis!! Så himla roligt! :D

Tack snälla!!!
  • Padda
    Kanskeigen skrev 2017-11-27 20:05:36 följande:

Tack snälla!!!

Åh vad kul! Grattis! Ville bara kika in lite snabbt och uppdatera med gravidotetstest. Det var ju så svagt i onsdags så jag skulle uppdatera på fredagen men det var lika svagt och många osynligt då. Samma veva när jag testade i söndags men nu så. Nu syns det och jag känner mig lugnare av att äntligen bekräftat en rejäl stegring. :)
  • Kanskeigen
    Padda skrev 2017-11-28 20:14:27 följande:

Åh vad kul! Grattis! Ville bara kika in lite snabbt och uppdatera med gravidotetstest. Det var ju så svagt i onsdags så jag skulle uppdatera på fredagen men det var lika svagt och många osynligt då. Samma veva när jag testade i söndags men nu så. Nu syns det och jag känner mig lugnare av att äntligen bekräftat en rejäl stegring. :)

Toppen!!
  • Saima17
    Lillefiddelin skrev 2017-11-29 14:09:30 följande:

BIM -1 idag och negativa test. Väntar på mensen imorgon då..

Hoppas på äl 6.12.. Vill ha hem mina tester nu..
  • Baraentilligen
    Saima17 skrev 2017-11-27 11:26:25 följande:
    Jag borde ha äl typ 7.12 också :) Tur att tiden mellan mens och äl ändå går ganska snabbt! Inte som väntan mellan äl och bim... Den är evighetslång! Hoppas du inte har äl innan han kommer hem :)
  • Saima17
    Baraentilligen skrev 2017-11-29 18:06:06 följande:

Jag borde ha äl typ 7.12 också :) Tur att tiden mellan mens och äl ändå går ganska snabbt! Inte som väntan mellan äl och bim... Den är evighetslång! Hoppas du inte har äl innan han kommer hem :)

Jaaaa verkligen. D ha gått jätte snabbt den här gången. Hopps verkligen att ja har äl 6.12 typ.. Lr senare e å helt okej :) fick viktig info idag av läkare..direkt ja får ett plus på stickan måst jag direkt kontakta mödravårdscentralen. Måst antagligen ha behandling hela graviditeten. Å till på d en till behandling eftersom ja har negativ blodgrupp å oddsen att sambon har neg han å e väldigt liten.
  • feliciaai

Hej igen!

Alltså åååh vet inte vart jag ska ta vägen... Hade ÄL den 10 november enligt appen Natural Cycles och precis 2 veckor efter fick jag mens. Eller ja, vad jag TROR var mens för det varade bara i ca 3 dagar och jag hade ingen mensvärk alls. Har tidigare haft svåra problem, blödit i stora mängder och kraftiga värkar. Den här gången var det dock som sagt bara några dagar och behövde inte ens binda/tampong, utan det vad mer brunt? Tagit 2 tester men båda visat negativt. Dock var det en vecka sedan senaste.

• Padda
    feliciaai skrev 2017-12-04 00:44:24 följande:

Hej igen!

Alltså åååh vet inte vart jag ska ta vägen... Hade ÄL den 10 november enligt appen Natural Cycles och precis 2 veckor efter fick jag mens. Eller ja, vad jag TROR var mens för det varade bara i ca 3 dagar och jag hade ingen mensvärk alls. Har tidigare haft svåra problem, blödit i stora mängder och kraftiga värkar. Den här gången var det dock som sagt bara några dagar och behövde inte ens binda/tampong, utan det vad mer brunt? Tagit 2 tester men båda visat negativt. Dock var det en vecka sedan senaste.

Kan ju ha varit ett tidigt mf också? Är du osäker så kan du ju köpa ett nytt test om det var en vecka sen det senaste?
Svar på tråden BIM 25-30 November 2017