• Jansson4

Minus på stickan trots symtom? Hur syntom om inte hcg halten är tillräckligt hög?

Hej! Jag är 20år och vart gravid före sommarn men de slutade i missfall i v6. Då hade jag symtom som illamående till och från på dagarna, ont i huvudet, ömma bröstvårtor och så hade jag en nidblödning innan.

Nu misstänker jag att jag är gravid, haft ömma bröstvårtor sen äl som nu efter1,5 veckor gått över men nu känns brösten tunga istället. Mår lite illa (men det kanska kan va pga nått annat för brukar må illa när jag är trött/hungrig/ångest typ) trött (fast kanske också kan bero på annat). Sen hade jag en troligen nidblödning för 2 dagar sen. (Har aldrig blödningar mellan mensen och va som förra nidisen) Fick ett minus på clearblue early som kan visa på -6 men testade -5 då de är 96% rättvisande. SÅ hur kan jag ha symtom om de är pga hcg halten som isåfall började produceras för 2 dagar sen? Hur kan man ha symtom innan? Vad får man det ifrån? Och vore inte jag få +?

• Svar på tråden Minus på stickan trots symtom? Hur syntom om inte hcg halten är tillräckligt hög?
  • Pimpinellan

Om du hade äl för 1,5 vecka sen var det försent med en nidblödning för 2 dar sen. Nidblödningar är ovanligt, men om man får dom infaller de när embryot fäster vilket sker 5-6 dar efter äl. Att du får minus före BIM är inget konstigt alls. Långt ifrån alla får ens plus på självaste BIM.

Svar på tråden Minus på stickan trots symtom? Hur syntom om inte hcg halten är tillräckligt hög?