• Anonym (Rasism!)

    Aladdin asken är RASISTISK!

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!

  • Svar på tråden Aladdin asken är RASISTISK!
  • Anonym (Rasism!)

    Eh nej är inte ironisk. Såklart familjeliv anser det för arr ingen annan tycker det tydligen. Men vad familjeliv anser är inte sanning!!

  • Anonym (Mulle)

    Dark chocolate matters. Det är hälsosammare också.

    Men nog är mjölkchoklad faaaaaan så mycket godare ändå!

  • Anonym (Ronny Ronnysson)

    Det jävligaste är att paradiset ligger i typ caribien där det finns palmer, stränder, jungel och fint och där bor mörka folk. Dom får paradiset och vi får snöslask och helvetiskt mörker på vinten och iskallt. Inte rätt att kalla de ljusa choklardarna för PARADIS när det är helvetesväder här där mest vitingar bor och inte alls fint paradis som där mörkare bor! Blir så jäkla vrålarg! Så jävla diskriminerande detta!!!!! Ingen logik!!!! Fan vad arg jag blir!

  • Anonym (Upprörd)
    Anonym (Rasism!) skrev 2017-11-20 11:09:20 följande:

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!


    Du borde starta en namninsamling mot detta. Vi måste utplåna den strukturella rasismen och den förlegade orientalismen nu!

    Rymdkram
  • Anonym (Njutbart)
    Anonym (Rasism!) skrev 2017-11-20 11:09:20 följande:

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!


    Jag tycker det är njutbart att se exempel på vissa tankeförsök, oavsett om det handlar om särskrivningsexempel som Aladdin asken eller när någon tänkt till om Finska pinnar.

    Jag brukar gissa att det handlar om en kränkt "Sverige demokrat" som gör sin stämma hördTomte
  • Anonym (Wtf)

    Tråden är 3 år. Låt denna sandlåde tråd vila i frid.

  • Anonym (Upprörd)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-06-20 16:01:34 följande:

    Tråden är 3 år. Låt denna sandlåde tråd vila i frid.


    Även om tråden är gammal är ämnet högaktuellt i och med utrensningen av inaktuella loggar som Uncel Bens exempelvis. Det finns många varumärken vars logotyper behöver ses över i Sverige.

    www.syracuse.com/business/2020/06/mrs-butterworth-uncle-bens-colgate-more-brands-consider-changes-after-aunt-jemima.html
  • Anonym (Upprörd)
    Anonym skrev 2020-06-20 17:40:57 följande:

    Trams.


    Skulle du kunna utveckla ditt svar? Vad är trams? På vilket sätt?

    Rymdkram
  • Anonym
    Anonym (Upprörd) skrev 2020-06-20 17:50:08 följande:
    Skulle du kunna utveckla ditt svar? Vad är trams? På vilket sätt?

    Rymdkram
    Hade du inte avslutat med ett tramsigt "rymdkram" så kanske jag hade gjort det.
  • Anonym (Upprörd)
    Anonym skrev 2020-06-20 17:51:12 följande:

    Hade du inte avslutat med ett tramsigt "rymdkram" så kanske jag hade gjort det.


    Vad är det för fel med en rymdkram? Varför är det tramsigt? Kanske en styrkekram istället, känns det bättre då? Eller är du en sån som inte gillar att kramas? Men det är kanske OT.
  • Anonym
    Anonym (Upprörd) skrev 2020-06-20 18:11:36 följande:
    Vad är det för fel med en rymdkram? Varför är det tramsigt? Kanske en styrkekram istället, känns det bättre då? Eller är du en sån som inte gillar att kramas? Men det är kanske OT.
    Styrkekram är precis lika löjligt.
    Nej, jag kramas inte med okända människor. Speciellt inte nu under coronakrisen.

    Så, ge ett par exempel då.
Svar på tråden Aladdin asken är RASISTISK!