Tetralysal någon som har erfarenhet?
Hej på er! I somras så fick jag en finne på hakan som spred sig och blev till en finne till och en finne till och en finne till. Från att ha haft världens finaste hy så hade jag grov acne på bara några veckor. Som dessutom gör fruktansvärt ont. Jag har röda ärr efter varje finne och stora bölder på vardera sida längs käkbenen. Jag har nu ätit tetralysal i 6 veckor samt smörjt in mig med skinoren och märker inte någon väsentlig skillnad. Kanske lite bättre förutom att bölderna permanent är kvar och spricker var och varannan dag. Jag har aldrig mått så här dåligt och har utvecklat en social fobi pga det. Känner mig så jävla ful konstant och äcklig. Vill inte lämna hemmet och har vart tvungen att missa flera obligatoriska seminarium pga. Mina bölder spricker och varar och blöder på morgonen (jag vet, skitäckligt). Min fråga till er är iallafall: är det lönsamt att fortsätta med antibiotikan? När märkte ni en förbättring med tetralysal? Snälla hjälp mig känner mig så fruktansvärt ensam i det här.