• Anonym (Ensam)

Vart hitta en "vän" för chatt

Jag lever i ett förhållande sedan många år tillbaka. Min sambo har inte samma behov som jag och prata om djupa saker.

Med 3 barn är det svårt att umgås med vänner och de flesta jag umgås med är via jobbet.

Skulle vara skönt att komma i kontakt med någon ( helst tjej i min åldet ca 30 år ).

Utan att det ska vara något sexuellt inblandat. Prata om hur bra allt är eller dåligt osv..

Att som kille försöka hitta en tjej på internet att bara chatta på tex snapchat med är mission impossible...

Några tips?

Jag lider av depprission, har katastrof tankar, oro, troligtvis ADHD eller liknande, haft problem med alkohol, narkotika och andra plågor.

Så ofta är min hjärna i det blå och vill prata av mig...

• Svar på tråden Vart hitta en "vän" för chatt
  • Anonym (Jag kan)

Jag känner likadant. Är något yngre, 25. Kan du skriva ut vad du heter på snapchat, eller om du har kik är det ännu bättre.

• Edus
    Anonym (Jag kan) skrev 2017-11-26 21:42:55 följande:

Jag känner likadant. Är något yngre, 25. Kan du skriva ut vad du heter på snapchat, eller om du har kik är det ännu bättre.

Skriv till meddelande till mig här så kan jag ge snap ????
  • Edus
    Anonym (Jag kan) skrev 2017-11-26 21:42:55 följande:

Vågar inte skriva användarnamn här vill behålla någon slags anonymitet :)
Svar på tråden Vart hitta en "vän" för chatt