• Anonym (Vilsen)

Behöver uppmärksamhet

Hej och hå! Kort och gott.. jag är en kvinna på 24 år, ska föda mitt första barn om en månad, har en sambo och ett fint hus..

Jag har extremt låg självkänsla och lider av kraftig ångest.. min sambo är otrogen men jag älskar honom och vill inte ens ta upp att jag vet om detta pga ångest och livrädd att bli lämnad. Ingen i min omgivning vet om hur jag mår, varken familj eller vänner, då jag inte vill visa mig svag och gärna visar upp en fasad. Jag vill så sjukt gärna hitta någon att prata med om allt och inget och få höra uppskattning osv.. tjej, kille eller ålder spelar ingen roll..

Min fråga är, finns det någon här som typ söker en vän att bara höra av sig till eller lyssna på?

Jag har sjukt bra humor, om det skulle hjälpa.. haha..

• Svar på tråden Behöver uppmärksamhet
  • Puppetmaster

Finns. Det är bara att kasta iväg ett meddelande. 

• Anonym (ehm)

En psykolog eller terapeut skulle nog vara bättre

• Anonym (Jim)

Hej

Om fu vill snacka så är de bara att slänga iväg ett meddelande:)

• aeg

<3 <3 <3 Här skall du få lite uppmärksamhet. <3 <3 <3

Och nu över till "tips för själen" > > > 

Jag är säker på att ni skulle få ett större utfall om ni istället för att PMa till vissa la ut  "breven" publikt. 

Jag lovar. Ingen kommer att veta vem du är så länge du inte langar bilder, skriver för detaljerat och utlämnande om dig själv eller det olika inblandade.(namn, igenkänningstecken                                                                                          Städer mindre än Stockholm, Götet å Malmö är döps om till "staden jag bor i"

Den som är bäng nog mot sig själv så att "hen" 

Typ så, hoppas du förstår. Jag vill gärna skriva så att du förstår, jag gör mitt bästa
    :)                                                                                                                               

Du kommer få större utfall

Ökar potentialla nyttiga, bekräftande, vänliga  o  empatiskt förmögna inlägg från en hyfsat bred  människoskara här inne på "Sex & smalevnad" 

Här inne på S&S är det högt i tak förutom några få "mobbare" men de attackerar bara folk som är otrogna / swingers. 

Terapeuten" kan finnas här, du gör rätt som provar här men då är det än viktigare att du breddar träffbilden.

Skälen är fler men jag vill inte vara tjatig. 

Att du sedan har några speciellt utvalda som använder "uppmärksamhetens balsam" och blir speciella på sitt sätt då ni upprättar PM-mode på relationen.

Ta vara på dig. Det kommer gå bra, vad som än händer. Du har börjat agera genom att langa ut frågan. Redan där visar du mod och en inte så dålig självkänsla som du tycks tro. <3. Håller tummarna och kommer markera denna tråd som en favorittråd så fort jag skickat detta brev och det gör jag nu

Vaya con Dios mamichula    / AEG

• Magmassören

Givetvis får du gärna höra av dig till mig om du vill prata och få uppskattning och uppmärksamhet för den du är.
    Välkommen.

• Anonym (Gravid)

Du låter som en härlig gubbe, vill ligga intill dig låta din kuk vila mellan mina bröst. Hade sugi av dig till max, haft din hårda i munnen sedan hade du fått knulla mig hårt.

Zfinx skrev 2017-12-02 14:58:37 följande:

Bara att höra av dig.....

Kramkram

• Magmassören
    Anonym (Gravid) skrev 2018-05-08 12:12:05 följande:

Du låter som en härlig gubbe, vill ligga intill dig låta din kuk vila mellan mina bröst. Hade sugi av dig till max, haft din hårda i munnen sedan hade du fått knulla mig hårt.

Skicka ett PM :)
  • Anonym (Gravid)

Bor du nära Norrland & vad hade du gjort med mig.

Magmassören skrev 2018-05-08 12:19:19 följande:

Skicka ett PM :)

• Magmassören
    Anonym (Gravid) skrev 2018-05-08 12:21:29 följande:

Bor du nära Norrland & vad hade du gjort med mig.

Norrland är stort men ja, jag bor nära :)
    Älskar att slicka och smeka en gravid kvinnas kropp innan jag tar henne hårt men ömsint med min stora stake 
  • Anonym (Gravid)

Säg nått så jag blir kåt, står med klackskorna och har min sköna vibrator.

Magmassören skrev 2018-05-08 12:27:37 följande:

Norrland är stort men ja, jag bor nära :)

Älskar att slicka och smeka en gravid kvinnas kropp innan jag tar henne hårt men ömsint med min stora stake 

• SG Eng
    Anonym (Gravid) skrev 2018-05-08 12:30:51 följande:

Säg nått så jag blir kåt, står med klackskorna och har min sköna vibrator.

Skriv privat om du vill
Svar på tråden Behöver uppmärksamhet