• Fabbe knas

Hadde kul med en mus som inte va min frus

Drack lite päroncider och vakna upp i sängen med mitt ex, rädd för att det hon la ner något i detGråter Snälla hjälp vad ska jag göra? Ska jag säga till någon?Skäms

Otrohet
  • Svar på tråden Hadde kul med en mus som inte va min frus
  • Ascendere

Håll käften och hoppas på det bästa.

Jag anser inte att det du gjort är rätt, tvärtom, men inget blir bättre av att prata om det.

• Anonym (Bib)

Du det är inte fredag förrän imorgon. Spara tramset tills dess!

• Anonym (Ja du!)

Det var ingen mus, det var en laggårdsråtta!

• Anonym (eller hur)
    Ascendere skrev 2017-11-30 10:59:51 följande:

Håll käften och hoppas på det bästa.

Jag anser inte att det du gjort är rätt, tvärtom, men inget blir bättre av att prata om det.

Vilket härligt resonemang!
    Gör vafan du vill sen håller du bara käft så blir allt bra

Hur vet du att INGET blir bättre av att prata om det? Inget blir kanske bättre för TS men för TS partner kan det bli jävligt mycket bättre att göra sig av någon som leker fel fel råtta.
  • Ascendere
    Anonym (eller hur) skrev 2017-11-30 14:27:13 följande:

Vilket härligt resonemang!

Gör vafan du vill sen håller du bara käft så blir allt bra

Hur vet du att INGET blir bättre av att prata om det? Inget blir kanske bättre för TS men för TS partner kan det bli jävligt mycket bättre att göra sig av någon som leker fel fel råtta.

Jag svarade utifrån TS perspektiv. Jag tycker det TS gjort är förkastligt, men jag tror inte TS har nåt att vinna på att berätta. Bättre att lära sig av misstaget och inte göra om det.
  • Anonym (123morti)

Jag tycker att du inte ska berätta för frun att du var oskuld.

• Anonym (eller hur)
    Ascendere skrev 2017-11-30 14:59:24 följande:
    Jag svarade utifrån TS perspektiv. Jag tycker det TS gjort är förkastligt, men jag tror inte TS har nåt att vinna på att berätta. Bättre att lära sig av misstaget och inte göra om det.
    Men det innebär då att hens partner får leva i en lögn, personlige tycker jag det är rätt löjligt att alltid enbart se allt ifrån "vad tjänar jag på det" synvinkel. I så fall kan ju TS lika gärna fortsätta knulla runt för att det är som passar hen bäst.

Man lär sig väldigt sällan något av sina misstag om man kommer undan med dem. Det enda man lär sig är att det går bra att slippa konsekvenser för sina misstag genom att ljuga eller hålla tyst om dem. Kommer du sent till jobbet varje dag och ingen märker det kommer du förmodligen vara mer benägen att fortsätta med det än om du får en utskällning av chefen.
Svar på tråden Hadde kul med en mus som inte va min frus