Alla känslorna på en och samma gång
Hej allihopa!
Nu är det så att jag och mitt ex, Jajamen mitt ex ska ha barn. Jag fick reda på att jag var gravid 3dagar efter vi gjort slut. Vårat förhållande har varit så stormigt och utan att få en massa onödigt skit så har jag varit boven till det hela... Och jag vet inte om jag vill göra abort. Jag har fått höra av mina tidigare läkare och gynekologer att jag har svårt stt bli gravid då jag haft svår anorexia och min mens inte riktigt kommit igång ordentligt. Dessutom så har jag haft cystor på äggstockarna. Min mor var tvungen att ta bort sin livmoder pga av risk för livmoderhalscancer. Dessutom har jag ständiga infektioner i slidan... så jag lutar mot att behålla barnet trotts att jag inte har dem bästa förutsättningarna. Mitt ex lovar att han ska vara med hela vägen men vill helst att jag gör abort om jag inte vill leva med honom. Och kruxet är., att det vill jag ju inte. Jag älskar honom men vill inte leva med honom, jag är 25 och han 41. Hur skulle ni göra? Ska till BM om 10 dagar för att se hur långt gången jag är och hur barnet mår. Hjälp snälla!