Hjälp är jag kanske gravid?
Hej allesammans, hoppas på lite hjälp här! Jag slutade med nuva ring för ca 2månader sedan. Och har alltid haft väldigt oregelbunden mens så vet aldrig när jag ska få ÄL eller mens.. har haft oskyddat sex nästan varje dag sedan dess. Fick den 25-26nov flytningar, sedan den 27 så fick jag väldigt ont i bröstvårtorna ibland va dom styva och gjort väldigt ont. Den 28 fick jag super ont i äggstockarna när vi hade sex gjorde fruktansvärt ont så va tvungen att avbryta ganska direkt. Samma sak hände dagen där efter kände lite när jag gick på toa och spände kroppen liksom, så gjorde de lite ont. Samma sak hände varje dag men den 1dec på kvällen så kom de lite blod men inget mera än så innan jag skulle gå och lägga mig. Dagen efter kom de lite mörktblod med lite flytningar. Men inget mera sen. Och idag då den 3e har jag inte klivit upp ännu! Har haft ont i bröstvårtorna varje dag vill jag tillägga och har de fortfarande. Men kan de va så att blödningen va när ägget fästes!? Eller är min kropp bara konstig nu!? Har någon vart med om samma sak!?????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 10:22
Självklart med min sambo!????????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 10:23
Självklart med min sambo!