• Rikkis

Hjälp är jag kanske gravid?

Hej allesammans, hoppas på lite hjälp här! Jag slutade med nuva ring för ca 2månader sedan. Och har alltid haft väldigt oregelbunden mens så vet aldrig när jag ska få ÄL eller mens.. har haft oskyddat sex nästan varje dag sedan dess. Fick den 25-26nov flytningar, sedan den 27 så fick jag väldigt ont i bröstvårtorna ibland va dom styva och gjort väldigt ont. Den 28 fick jag super ont i äggstockarna när vi hade sex gjorde fruktansvärt ont så va tvungen att avbryta ganska direkt. Samma sak hände dagen där efter kände lite när jag gick på toa och spände kroppen liksom, så gjorde de lite ont. Samma sak hände varje dag men den 1dec på kvällen så kom de lite blod men inget mera än så innan jag skulle gå och lägga mig. Dagen efter kom de lite mörktblod med lite flytningar. Men inget mera sen. Och idag då den 3e har jag inte klivit upp ännu! Har haft ont i bröstvårtorna varje dag vill jag tillägga och har de fortfarande. Men kan de va så att blödningen va när ägget fästes!? Eller är min kropp bara konstig nu!? Har någon vart med om samma sak!?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 10:22
    Självklart med min sambo!????????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 10:23
    Självklart med min sambo!

• Svar på tråden Hjälp är jag kanske gravid?
  • frökenBea

Klart du kan vara gravid... men det låter även som det kan vara ägglossnings-ont. När hade du meds senast?

• Anonym (E)

Din kropp kan vara konstig för att du slutat med preventivmedel eller för att du är gravid. Ta ett graviditetstest, enda sättet att få svar.

• Rikkis
    frökenBea skrev 2017-12-03 10:27:37 följande:

Klart du kan vara gravid... men det låter även som det kan vara ägglossnings-ont. När hade du meds senast?

1-6/november hade jag senaste mensen :)
  • frökenBea

Aha..., det är ju inte konstigt om du skulle ha känningar imnan mensen kommer...men det kan ju även vara tidiga grav-känningar.... men är du gravid borde det ju ge utslag på sticka med tanke på att det är 32 dagar sedan du fick den senaste mensen...

Svar på tråden Hjälp är jag kanske gravid?