• pajazzoiv

HJÄLP! Konstig i kroppen

Jag skulle behöva hjälp med vad som händer i min kropp. Eller om någon vart med om liknande.

Jag hade mens i två dagar (riklig) för tre veckor sen. Har en menscykel på 31 dagar.

En vecka tillbaka har jag haft bruna flytningar.

Jag har kört med ÄL-stickor i åtta dagar då vi försöker skaffa barn. Det har inte gett utslag.

Tog ett gravtest för att utesluta graviditet men det visade negativt.

Har mensvärk, är trött och illamående stundvis.

Ingen alls matlust.

Kan mensen ha kommit vääääldigt tidigt bara och visa sig som bruna flytningar istället?

Och jag kan ha missat min ÄL denna månaden?

• Svar på tråden HJÄLP! Konstig i kroppen
  • frökenBea

Hmm, konstigt. Jag hade också så för två v sedan. Mensen kom två dagar sent och varade endast i två dagar och tvärslutade. Inte en droppe sedan dess. Och har mått väldigt konstigt den sista tiden med mag och ryggont, huvudvärk, kisseri etc etc. Men efter tre graviditetstest, det senaste idag, så kan jag absolut utesluta en grav...

Jag har fått tid till VC på tors. Jag vill att dem kollar UVI och socker.. sen får de väl utreda vidare om inte de två första visar nåt...

Men det låter konstigt att du har bruna flytningar så här mitt i... en del har nog haft det när de varit gravida tror jag.

• pajazzoiv

Hej och tack för svar.

Fortfarande samma, väldigt konstigt. En vecka kvar innan jag ska ha mens också. Får vänta och annars ringa gyn...

• frökenBea

Vi är inte riktigt på den banan ännu... men sedan allt detta började så har jag mer och mer börjat längta. Och även fast vi inte har planerat för det just nu så kan jag inte låta bli att önska att det blir ett plus :)

• pajazzoiv

Jag är helt med dig! Vi försöker inte, men jag har slutat med p-piller och blir det så blir det.

Fast när man börjar googla symptom börjar man längta och tankarna flyger iväg.

Jag har beställt nya test, visar de negativt så får det bli ett besök på gyn..

• frökenBea

Jag ska till VC imorrn.. har haft ont i både mage o rygg hela dagen.. känns inte ok alltså :/

Svar på tråden HJÄLP! Konstig i kroppen