"Jag har flickvän" - kille 2017
Hej kära familjelivare. Singel tjej här.
Jag har träffat fem killar i år. Samtliga har senare berättat att de har flickvän. Tycker detta känns jättetråkigt av olika anledningar.
1. Jag blir ganska lätt förtjust i personer som jag liksom är intim med, och vill kanske egentligen träffa dem igen, att det ska bli något mer.
2. Jag får dåligt samvete och känner mig lättlurad.
3. Jag börjar tappa hoppet för framtiden! Om jag blir ihop med någon så känns det väldigt sannolikt att han kommer vara otrogen mot mig! Börjar liksom känna lite manshat vilket jag verkligen inte vill!
Är det rimligt att jag ska fråga om en kille är singel ifall om han bjuder ut mig på en dejt??
En av dem berättade under dejten att han hade en sambo, tog ett telefonsamtal med henne och ljög om vad han gjorde medans jag satt bredvid! Jag hamnade typ i chock och drack upp kaffet som om inget hänt sedan skrev han senare att han var intresserad av att inleda ett förhållande med mig.
Blir helt sjukt ledsen av att människor som kan verka så himla fina och snälla bara helt skamlöst gör såhär sen.
Är det här verkligheten som alla lever i eller har jag nån sorts sjuk otur eller vad är det som pågår egentligen?
Jag är trans. Är det därför?