• Babylove88

Kan jag vara preggo??

Hej allihopa! Ursäkta min skrift, jag har dyslexi ????????

Efter min Äl så har jag liksom känt molande värk i absolut nedre delen av magen och även ndre delen av ryggen, tillsammans med värken som har varit ganska lidrig så känns det titt som tätt som jag blir illamående. Min Äl började den 2a december fram till den 6e december desutom tycker jag att jag springer ganska ofta på toaletten.

Vill så gärna vara gravid :)

Har ej fått någon blödning eller direkt ömma bröst. Har idag 8e dec fått mer som mensvärk som smyger sig starkare fram. Va tror ni ? Någon som känt liknade eller vill jag så gärna så jag inbillar mig? Ha en fortsatt trevlig fredagskväll

• Svar på tråden Kan jag vara preggo??
  • Babylove88

Idag på promenaden fick ja ett kraftigt hugg i vänster äggstock , kändes som en kniv högg mig där :/

• frökenBea

Hej babylove!

Vet inte men jag tror att det är omöjligt att ha symtom på grav bara ett par dagar efter ägglossning. Men annars så låter ju det som grav-symtom...

• Babylove88

Det är det som är konstigt , nu är jag öm i hela magen! Som mensvärk fortfarande!

• Babylove88

Svar till den om jag fått snopp? , ja , det brukar väl va det vanligaste metoden att skaffa barn?

• Babylove88

Vad är " vanligt " ? Hur lång tid efter ÄL kan man känna då? Jag har ett barn sen tidigare.

• Hjoltén

Jag har varit gravid två ggr och båda gångerna fick jag symptom från det att ägget fäste (förmodar jag). Ägget når livmodern efter 4-5 dagar.

• Babylove88

Eftersom jag redan haft Äl men har blivit öm och illamående med det.

Jag brukar inte känna så här vid Äl eller efter ägglossning, bara 2 eller en dag innan mens men den ska komma först om 8 dagar.

• Babylove88

det var inte en graviditet , men nu är jag ikapp igen med mens som ska komma den 20e och jag har haft gravid känningar illamående m.m jag hoppas att denna gång kan bli en bebis ????????

• Aliyah
    Babylove88 skrev 2018-01-15 12:19:40 följande:

det var inte en graviditet , men nu är jag ikapp igen med mens som ska komma den 20e och jag har haft gravid känningar illamående m.m jag hoppas att denna gång kan bli en bebis ????????

Åh hoppas!
  • Babylove88

jag skriver igen efter jag gjort gravtest men det lutar åt en graviditet denna gång , känns helt annorlunda nu än tidigare .. ska ha min mens den 20e jan men har symtom och är öm nu i hela nedre delen av magen, har blivit tröttare, mår illa mesta dels till av från varje dag nu i 3-4 dagar på dagar och kvällar . och blir yr vid vissa rörelser, har undrat över vf jag haft ont i huvudet vid ett eller flera tillfällen. sticker i vänstersida av magen så fort jag är stilla.

• Babylove88

hej! jag gjorde grav test i går morse och det visade positivt , så glad och lycklig , i går kväll började jag blöda smått som att ägget fäste , idag när jag och min kille hade sex så kom det mer blod än jag väntat mig, vf kan det vara ett tidigt missfall jag är orolig.

• joannaq
    Babylove88 skrev 2018-01-21 13:45:36 följande:

hej! jag gjorde grav test i går morse och det visade positivt , så glad och lycklig , i går kväll började jag blöda smått som att ägget fäste , idag när jag och min kille hade sex så kom det mer blod än jag väntat mig, vf kan det vara ett tidigt missfall jag är orolig.

Hej det börjar inte producera hormon förens ägget har fäst, så om du redan fått ett positivt graviditetstest så beror det inte på det. Men man kan ju få som mens fast att man är gravid. Men ring bm.
Svar på tråden Kan jag vara preggo??