• Anonym (Konfunderad)

Otrogen?

Skilsmässa på gång på grund av att jag "sex chattat med tjejer, kvinnor men aldrig träffat någon på bestämd plats under kanske runt en 2 månaders period.

Men hur definierar man egentligen "otrogen" ?

Visst tilllit spelar en stor roll i ett förhållande men det är inte allt då jag känner detta fått för stora proportioner. :(

Kom gärna med era tankar funderingar.

En kluven själ.

• Svar på tråden Otrogen?
  • Anonym (X)

Min man blev ertappad med ett konto på Victoria Milan och sexchatt med flera kvinnor. Det spelar ingen roll att han inte varit fysiskt otrogen, för mig är det definitivt att vara otrogen! Att medvetet kontakta andra kvinnor...
    Vårt äktenskap är stendött. Det är bara skilsmässan kvar!

• Anonym (jaha?)

Vad spelar det för roll vad vi tycker? Din partner tyckte tydligen inte det var ok, därav skilsmässa och det är väl det som räknas?

• Anonym (Stendött)
    Anonym (X) skrev 2017-12-10 20:24:25 följande:

Min man blev ertappad med ett konto på Victoria Milan och sexchatt med flera kvinnor. Det spelar ingen roll att han inte varit fysiskt otrogen, för mig är det definitivt att vara otrogen! Att medvetet kontakta andra kvinnor...

Vårt äktenskap är stendött. Det är bara skilsmässan kvar!

Tråkigt. Men att han skaffade ett konto där tyder väl på att han tyckte något var stendött i ert förhållande innan också?
  • Anonym (X)
    Anonym (Stendött) skrev 2017-12-13 16:39:57 följande:
    Tråkigt. Men att han skaffade ett konto där tyder väl på att han tyckte något var stendött i ert förhållande innan också?
    Äktenskapet dog när jag fick veta
  • Anonym (..)

Ganska enkelt! Älskar du din partner helt hjärtat, så sex snackar man inte med andra!! Tilliten dör direkt! Och därefter förhållandet! Vill man ha ett prorrigt samtal så skickar man ett sms till sin partner inte letar upp nån på näten! Så jaa jag tolkar de som otroghet oxå! Totalt respektlöst mot ens partner!

Svar på tråden Otrogen?