• Jhenk

Hur skulle ni tjejer se på mig?

Jag är kille, 20 år gammal, oskuld och aldrig haft tjej heller. Vet inte heller hur tjejer ser på mig, har hört många säga positiva saker om min kropp, några tjejer har kallat mig söt och varit väldigt mycket på i fyllan osv men ingen har någonsin sagt något bra om mitt ansikte, får t.ex. nästan aldrig matches på Tinder eller så, men det händer ofta att tjejer kollar på mig på stan så vet inte fan hur jag ser ut egentligen.

Vad hade ni tjejer tyckt om ni träffade mig irl, och hur stor chans har jag att träffa tjejer egentligen? 
    Ja och så har jag glasögon också, har hört att de passar på mig men själv tror jag att jag skulle vara snyggare utan :P
  • Svar på tråden Hur skulle ni tjejer se på mig?
  • Anonym (Mella)

Det är ju jättesvårt för oss att svara på med den lilla informationen.

• sextiotalist
    Jhenk skrev 2017-12-12 18:59:40 följande:
    Jag är kille, 20 år gammal, oskuld och aldrig haft tjej heller. Vet inte heller hur tjejer ser på mig, har hört många säga positiva saker om min kropp, några tjejer har kallat mig söt och varit väldigt mycket på i fyllan osv men ingen har någonsin sagt något bra om mitt ansikte, får t.ex. nästan aldrig matches på Tinder eller så, men det händer ofta att tjejer kollar på mig på stan så vet inte fan hur jag ser ut egentligen.

Vad hade ni tjejer tyckt om ni träffade mig irl, och hur stor chans har jag att träffa tjejer egentligen? 
    Ja och så har jag glasögon också, har hört att de passar på mig men själv tror jag att jag skulle vara snyggare utan :P
    Men snälla nån, släpp Tinder, ut i verkligheten istället. Det finns många killar i din ålder som är i samma situation (vet det eftersom sonen är i din ålder). Du är inte unik och du är väldigt. väldigt ung.
  • Bjoer

Äsh, jag förlorade oskulden när jag var 20 och har haft bra sexliv sen dess. Det behövde bara släppa lite på spänningen så kom det igång. Tror inte du ska nojja för mycket om ditt utseende. För oss killar är det inte så viktigt i slutändan eftersom tjejer mer attraheras av beteende och utstrålning. Om tjejer är på på fyllan så ta för dig och var självsäker.

• Stårschan

Det beror väl på en himla massa saker. Är du charmig? Har du egna intressen? Vad har du för humor? Musiksmak? Hur klär du dig? Vad har du för framtidsplaner? Har du körkort? Sportar du?

Alla dessa saker spelar in, och det en del tycker ger en bra bild av dig (till exempel om du sportar mycket), tycker andra är en dålig egenskap.

Att vara attraktiv handlar om så väldigt mycket mer än bara utseende. Jag håller med om att du bör ge dig ut i verkligheten och träffa riktiga människor, än att blippa omkring med Tinderprofiler.

Det är synd om ungdomen som har alldeles för mycket internethjälpmedel

• Anonym (Smulan)
    Jhenk skrev 2017-12-12 18:59:40 följande:

Det går ju inte att säga innan man träffat dig. Men du är bara 20. Att vara oskuld och okysst då är inte konstigt alls. De flesta träffar någon så småningom. Det viktiga är att vara på ställen där det finns tjejer. Att bara umgås med killar på fritiden och jobba på en mansdominerad arbetsplats på dagarna gör det svårt att träffa någon.
  • Rock on

TS, det finns många killar/män som är snygga med glasögon

Svar på tråden Hur skulle ni tjejer se på mig?