• JessicaPersika01

Brun flytning

Hej!

Jag och killen har den här månaden försökt bli gravida. Hade senaste mensen 13/11 och äl runt den 26/11. Dagen efter äl så fick jag sådan molvärk, typ mensvärk som har hållt i sig till och från i typ 2 veckors tid. Nu när jag skulle ha mens i dagarna så kom det bara en flytning med lite rött och sedan slutade det. Sedan började det med lite brunt i flytningarna och nu verkar det ha stannat av helt. Kommer ingenting i bindan så det är ju verkligen inte mycket. Min mens går annars som klockan, alltid regelbunden. Har gjort graviditetstest varje dag denna veckan men alla har visat negativt. Vet inte vad jag ska tro. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Brun flytning
  • TrueLove12

Man kan va gravid fast de inte vissar posetivt kan va tidigt att testa sig med men kolla upp med barnmorska varför det är så eller gå till gynekolog om du är orolig

• Anonym (Samma här)

Hur går det? Typ samma sak för mig. Borde få mens i dagarna, idag fick jag pyttelite färgad rosa/beige aktig flytning som höll på i några timmar. Sen inget mer. Vet inte om det är mensen som beter sig konstigt eller nåt annat...

Jag hade mens senast 22/11.

Konstigt att du bara får negativa test...men det finns ju en del som plussar först en vecka efter bim..

• JessicaPersika01
    Anonym (Samma här) skrev 2017-12-18 18:42:55 följande:

Hur går det? Typ samma sak för mig. Borde få mens i dagarna, idag fick jag pyttelite färgad rosa/beige aktig flytning som höll på i några timmar. Sen inget mer. Vet inte om det är mensen som beter sig konstigt eller nåt annat...

Jag hade mens senast 22/11.

Konstigt att du bara får negativa test...men det finns ju en del som plussar först en vecka efter bim..

Hej!

Plussade igår så vart jätteglada såklart! Igår kväll började jag få röda flytningar igen och i morse så forsade typ blodet ur mig. Ringde mvc och pratade med barnmorska och är troligtvis ett missfall.. så jag håller tummarna för att det går bättre för dig! :) har du några andra symptom? :)

Har försökt googla lite när man kan försöka igen, vissa säger att man ska vänta en mens innan man försöker igen efter missfall och vissa säger att det inte spelar någon roll. Att man kan köra på så fort man slutat blöda. Får se hur länge det här håller i sig. Blöder massor. Är ledsamt när man äntligen plussade...:(
  • Fiiaaa
    JessicaPersika01 skrev 2017-12-18 19:11:53 följande:

Hej!

Plussade igår så vart jätteglada såklart! Igår kväll började jag få röda flytningar igen och i morse så forsade typ blodet ur mig. Ringde mvc och pratade med barnmorska och är troligtvis ett missfall.. så jag håller tummarna för att det går bättre för dig! :) har du några andra symptom? :)

Har försökt googla lite när man kan försöka igen, vissa säger att man ska vänta en mens innan man försöker igen efter missfall och vissa säger att det inte spelar någon roll. Att man kan köra på så fort man slutat blöda. Får se hur länge det här håller i sig. Blöder massor. Är ledsamt när man äntligen plussade...:(

Beklagar :( Fick också missfall första gången jag var gravid, fast något senare, i v 10. Det suger. Då sade de på sjukhuset att vi skulle vänta en mens innan vi försökte igen. De sade att då hann livmoderslwmhinnan förbereda sig bättre på att ta hand om en ny graviditet och risken för att det händer igen är mindre. Och det lydde vi.

Samtidigt tänker jag att du fick ju MF tidigare och då kanske det inte spelar lika stor roll. Jag vet folk sol blivit gravida direkt på första äl efter MF och haft bra hela graviditeter.

Vi blev gravida igen kanske tre-fyra månader senare.

Jag fortsätter hålls tummarna för oss båda iaf.

Styrkekram!
Svar på tråden Brun flytning