• modsey

Era bästa vinterstövlar

Barnen är ute mycket. Ofta slaskiga vintrar där vi bor men är en del i fjällen.

De är 9 år och det ska helst vara bara att hoppa i dem. Gärna med snölås.

Haft sorrel som de tyckte var lite klumpiga kanske.

Viking just nu med lös sula. Vilket jag gillat då de är lätt att ta ut blöta sulor o torka.

Ok men inte supernöjda

Så vilka riktigt bra har ni ?

• Svar på tråden Era bästa vinterstövlar
  • Olivva

Vi har de här till våra två barn. Har hållt superbra, bara att kliva i för skolbarn som ska snabbt ut, torra och varma. Om de blir blöta (oftast för att snö kommer in uppifrån) så torkar de snabbt med skotork eller vid elementet.
    Finns även i stora storlekar så min 12-åring med båtfötter kan ha dem. Och acceptera dem för de är inte alltför barnsliga. 

www.footway.se/721233-snowboarder-black-black-cobalt.html&gclid=Cj0KCQiA38jRBRCQARIsACEqIevAZHqwt_j1h7ZjixCEk8CQhPvGXpv5_AmSkEbUyubTo35uCvesCq0aAvDUEALw_wcB

På tal om skotork så är det här den bästa jag har testat. Och billig också.

www.rusta.com/se/skotork-p906512190101.aspx

• modsey
    Olivva skrev 2017-12-15 08:31:01 följande:

Vi har de här till våra två barn. Har hållt superbra, bara att kliva i för skolbarn som ska snabbt ut, torra och varma. Om de blir blöta (oftast för att snö kommer in uppifrån) så torkar de snabbt med skotork eller vid elementet.

Finns även i stora storlekar så min 12-åring med båtfötter kan ha dem. Och acceptera dem för de är inte alltför barnsliga. 

www.footway.se/721233-snowboarder-black-black-cobalt.html&gclid=Cj0KCQiA38jRBRCQARIsACEqIevAZHqwt_j1h7ZjixCEk8CQhPvGXpv5_AmSkEbUyubTo35uCvesCq0aAvDUEALw_wcB

På tal om skotork så är det här den bästa jag har testat. Och billig också.

www.rusta.com/se/skotork-p906512190101.aspx

Tack.

Beställde ett par Keen. Om det inte passar eller känns bra går jag på ditt tips . Valde faktiskt mellan dessa två.
Svar på tråden Era bästa vinterstövlar