Triss i flickor
Hur vanligt är det att få triss i flickor? Eller triss i pojkar? Och vad är sannolikheten att få det andra könet efter triss i samma kön...
Hur vanligt är det att få triss i flickor? Eller triss i pojkar? Och vad är sannolikheten att få det andra könet efter triss i samma kön...
Hej! Vet ej hur vanligt det är, men mitt första barn blev en flicka(född 2002).
Sedan träffade jag en ny man och fick pojke(född 2008), pojke (född 2009), pojke (född 2011) tvillingpojkar(födda 2014) pojke (född 2015) och väntar 7nde pojken(har igångsättning imorgon).
Någon som har något namnförslag?
Syskonen heter Maja, Daniel, Oskar, Jonatan, Benjamin, William och Sakarias.
Hur vanligt det är vet jag inte men jag fick 2 flickor och nr 3 blev en pojke. Sen har jag fått tre flickor efter det och är gravid med ytterligare en flicka.
Hej! Vet ej hur vanligt det är, men mitt första barn blev en flicka(född 2002).
Sedan träffade jag en ny man och fick pojke(född 2008), pojke (född 2009), pojke (född 2011) tvillingpojkar(födda 2014) pojke (född 2015) och väntar 7nde pojken(har igångsättning imorgon).
Någon som har något namnförslag?
Syskonen heter Maja, Daniel, Oskar, Jonatan, Benjamin, William och Sakarias.
106 pojkar på 100 flickor borde ge 13.62 procent chans för triss i pojkar och 11, 44 procent för triss i flickor. Borträknat ev ägglossningsfaktor och ev för mig okända biologiska avvikelser hos individer. Och med risk för ev felslag på miniräknaren i mörkret...
I ditt fall Maria så är det väl mannen du bytte till som gav dig alla pojkar hehe..har du inte tips ?
Jag har 5 flickor, gravid igen med 6e barnet och denna gången en pojke och är överlycklig
Jag har 5 flickor, gravid igen med 6e barnet och denna gången en pojke och är överlycklig
Grattis vad roligt ? ...Gjorde du ngt speciellt? Ändrade kost eller ngt?
[quote=78288262][quote-nick]GrönaDruvan skrev 2017-12-19 11:41:29 följande:[/quote-nick]Har triss i pojkar och alltid haft sex när äl testet visar glad gubbe...om det nu spelar roll....
Använde du dom för att det skulle bli pojke? Eller bara för att veta när du hade ägglossning?
Hur gjorde du för att få pojkar? Tips tack..
Har också tre döttrar på 5 år, 3 år och minstingen på 7 månader.
Vi är så nöjda med våra tre tjejer, så nu blir det inga fler barn för oss iaf.