• Stengreven

Skaffa en ny vän

Hej hur får man kontakt om man söker efter en sergös älskarinna inte något engångs ligger utan någon man kan hitta på roliga och mysiga saker med. Som man umgås med kanse flera år med. Finns några bra sidor eller andra alternativ? Mvh

• Svar på tråden Skaffa en ny vän
  • Anonym (Woman)

Du skriver du söker ny vän. Sen står det älskarinna. Vad söker du?

• Anonym (Nä)
    Anonym (Woman) skrev 2017-12-16 22:54:01 följande:

Du skriver du söker ny vän. Sen står det älskarinna. Vad söker du?

Tråden ligger under otrohet, så han är nog ute efter att vara otrogen...

Hoppas att han inte lyckas hitta någon!
  • Anonym (Woman)
    Anonym (Nä) skrev 2017-12-16 22:56:33 följande:

Tråden ligger under otrohet, så han är nog ute efter att vara otrogen...

Hoppas att han inte lyckas hitta någon!

Jaha, håller med , jag kallar det ego boost för att lyfta sig själv/ otrohet
  • Stengreven

Ja är ute efter att vara otrogen eller allafall funderar på det. Efter många års förhållande så har livet fört oss i olika riktningar. Som gör att jag över väger att skaffa en älskarinna inte bara för sex utan likväl allt från resor trevliga middagar mm hur gör man är ny börjare dating sidor krogen eller?

• Stengreven

Ja är ute efter att vara otrogen eller allafall funderar på det. Efter många års förhållande så har livet fört oss i olika riktningar. Som gör att jag över väger att skaffa en älskarinna inte bara för sex utan likväl allt från resor trevliga middagar mm hur gör man är ny börjare dating sidor krogen eller?

• Anonym (Nä)
    Anonym (Woman) skrev 2017-12-16 22:59:30 följande:

Jaha, håller med , jag kallar det ego boost för att lyfta sig själv/ otrohet

Ja, riktigt sjukt att söka efter en "seriös älskarinna" (finns det ens sådana?) För att planera vara otrogen med under flera år.

Istället för "lycka till" säger jag "olycka till", till dig TS!
  • Anonym (Nä)
    Stengreven skrev 2017-12-16 23:05:03 följande:

Hur man gör?

Gör slut med din flickvän/sambo såklart! Det är liksom steg ett..
  • Anonym (Woman)
    Anonym (Nä) skrev 2017-12-16 23:06:09 följande:

Ja, riktigt sjukt att söka efter en "seriös älskarinna" (finns det ens sådana?) För att planera vara otrogen med under flera år.

Istället för "lycka till" säger jag "olycka till", till dig TS!

De män som funkar så har ingen självrespekt, egot som driver. Vanligare och vanligare faktiskt. De kvinnor som nappar har heller ingen självrespekt
  • Anonym (tala klarspråk)

Brukar du knulla alla dina vänner? Om inte så vore det kanske lämpligt att istället för att kalla din tråd för något missvisande som"Skaffa en ny vän" så borde du kalla det för vad det är, "Skaffa en älskarinna som jag kan bedra min partner med". 

Svar på tråden Skaffa en ny vän