• karolina17

Finns det nån singel man som inte varit otrogen?

Jag ganska ny i detta forum. Då jag är singel så läser inlägg om relationer främst. Vore kul att träffa likasinnade män att prata med utan att det behöver dra åt sex hållet. Jag kan vara vän med män. Har upplevt, har erfarenhet att väldigt få män kan vara vän med mig.

• Svar på tråden Finns det nån singel man som inte varit otrogen?
  • Anonym (man)
    50killen skrev 2017-12-17 20:16:54 följande:

Mindre egon pga skrivmaskinen???

Inbillar mej att vår moraliska kompass är annorlunda mot dagens. Då lärde man sej att ta hänsyn till andra. Nu är det jag jag jag.

Håller med, samhället har blivit extremt egoistisk, men samtidigt är det ju vår generation som sett till att det blev så Flört
  • karolina17
    50killen skrev 2017-12-17 20:16:54 följande:

Mindre egon pga skrivmaskinen???

Inbillar mej att vår moraliska kompass är annorlunda mot dagens. Då lärde man sej att ta hänsyn till andra. Nu är det jag jag jag.

Haha generation skillnad var syfte med skrivmaskin. Precis respekt vet inte många vad det är.
  • karolina17
    Anonym (man) skrev 2017-12-17 20:18:46 följande:

Håller med, samhället har blivit extremt egoistisk, men samtidigt är det ju vår generation som sett till att det blev så 

Ja vilken röra vi ställt till med :)!
  • Anonym (Jag)

Är singel och har aldrig varit otrogen, ej heller haft en tanke på det.

• Tecum
    karolina17 skrev 2017-12-17 19:13:52 följande:
    Ok :) tror det har med vilken generation man talat om när det kommer till appar och sånt. Jag är generationen som skrev på skrivmaskin på högstadiet. Aldrig varit otrogen heller.
    Då är du inte så gammal, vi skrev med vanliga pennor i skolan...
  • karolina17
    Tecum skrev 2017-12-17 20:48:02 följande:

Då är du inte så gammal, vi skrev med vanliga pennor i skolan...

Jaså:)!
  • Anonym (Mongo)

Alla killar börjar väl som singlar och oskulder och kan ju då rimligtvis inte varit otrogna än.

• karolina17
    Anonym (Mongo) skrev 2017-12-17 21:00:28 följande:

Alla killar börjar väl som singlar och oskulder och kan ju då rimligtvis inte varit otrogna än.

Jag undra om män , skillnad då:)
  • Love69
    Anonym (man) skrev 2017-12-17 20:18:46 följande:
    Håller med, samhället har blivit extremt egoistisk, men samtidigt är det ju vår generation som sett till att det blev så Flört
    På vilket sätt då menar du?
  • Anonym (man)
    Love69 skrev 2017-12-17 21:10:30 följande:
    På vilket sätt då menar du?
    Tja det är ju inte våra barn som format vårt samhälle idag?
    Egofixeringen började redan på 80-talet och har fortsatt ända fram till idag. Det vi ser idag är produkten av det vår generation påbörjade då.
  • Anonym (J)
    karolina17 skrev 2017-12-17 18:54:41 följande:

Jag ganska ny i detta forum. Då jag är singel så läser inlägg om relationer främst. Vore kul att träffa likasinnade män att prata med utan att det behöver dra åt sex hållet. Jag kan vara vän med män. Har upplevt, har erfarenhet att väldigt få män kan vara vän med mig.

Jag är singel och blir gärna vän med kvinnor (utan att det finns nån sexuell koppling). Vi skrev inte så mycket med skrivmaskin under min barndom, men pennor hade vi och det fanns inga mobiltelefoner.

Karolina låter som från 70-80tal?
  • karolina17
    Anonym (J) skrev 2017-12-18 19:51:24 följande:

Jag är singel och blir gärna vän med kvinnor (utan att det finns nån sexuell koppling). Vi skrev inte så mycket med skrivmaskin under min barndom, men pennor hade vi och det fanns inga mobiltelefoner.

Karolina låter som från 70-80tal?

Ja det var andra tider då. Ingen skärm man pratade med :)
  • Anonym (J)
    karolina17 skrev 2017-12-18 19:57:06 följande:
    Ja det var andra tider då. Ingen skärm man pratade med :)
    Nej, faktiskt glad att få ha upplevt en tid utan skärm :) Men TV-spel hade i alla fall börjat komma då.

Varför kan väldigt få män vara vän med dig, som du skriver?
  • Love69
    Anonym (man) skrev 2017-12-17 21:22:34 följande:
    Tja det är ju inte våra barn som format vårt samhälle idag?
    Egofixeringen började redan på 80-talet och har fortsatt ända fram till idag. Det vi ser idag är produkten av det vår generation påbörjade då.
    I beg to differ. Men det blir nog lite väl mycket OT.
Svar på tråden Finns det nån singel man som inte varit otrogen?