Hur kan jag säga detta utan att vara okänslig eller uppfattas som elak?
Hej, min pojkvän har fått en dubbelhaka och jag tycker att det är oattraktiv och känner att det inte är särskilt sexigt. Jag tänder helt enkelt mindre på honom pga av det. Kärlek finns absolut där men jag vill känna mig mer attraherad. Samma vad gäller vikten (DN har ökat). Jag har sagt att vi borde träna mer (vilket jag redan gör) Men jag känner att han inte tränar lika mkt. Jag har även sagt att om det är något med mitt utseende eller beteende som förändras till det "negativa" så vill jag veta om det och att han säger det till mig. Det är pga av att jag alltid vill att han ska känna att jag är attraktiv. Men jag har varken gått upp särställning mkt i vikt och ser typ likadan ut sen vi träffades däremot har han ändrats fysiskt. Hur ska jag nu säga detta med dubbelhakan utan att det ska låta så hemskt elakt. Jag vet att man inte kan säga det på ett "schyst" sätt men det måste finnas ngt sätt som man kan sga det lite bättre på utan att såra helt å hållet? Jag vill inte att hela han ska ändras utan bara det utseendemässiga. Vill ha mer sex men jag fixar det inte riktigt då jag inte tänder på det fysiska mer. Vill ha honom.i mitt liv då han är helt underbar annars. Jag älskar honom och hur han är. Finns ingen bättre man än han.