Mina vänner bryter kontakten med mig, hjälp!!
Hej, igårkväll gjorde jag ett stort misstag och jag behöver hjälp med vad jag ska göra härnäst.
Jag har ett kompisgäng på 5 tjejer i min klass å vi alla umgås hela tiden och står väldigt nära.
Igår hade en av tjejerna födelsedagsfest och runt 2 så var jag tvungen att kila ner till hållplatsen för att prata med en vän, så jag informerar dom och säger att jag strax är tillbaka och vid 2:20 skriver en av tjejerna att de går och lägger sig och låser dörren efter sig, jag visste att jag inte skulle hinna tillbaka till 2:20 och sover därför över hos den kompisen jag mötte istället och informerande om det också ( ville inte riskera att bli utelåst)
Min avsikt när jag gick från första början va att komma tillbaka efter Max 30 minuter, men så blev det ju inte.
Imorse kom jag tillbaka hem till kompisen som hade haft festen och jag märkte direkt hur arga alla tjejer va.
Nu lite senare slrev jag och bad om ursäkt för mitt misstag och att det aldrig var min avsikt men dom har på sms förklarat att dom vill bryta kontakten med mig för att så som jag gjorde gör ingen riktig vän.
Jag kan även tillägga att lämna en kompis fest, lämna en kompis själv ute och dra med nån kille osv är saker som alla tjejerna har gjort nångång vid olika tillfällen. En av tjejerna lämnade min födelsedagsfest i somras för att sova med en kille och jag förlät henne för det och ingen annan i gänget blev arg på henne.
Nu till vad jag behöver hjälp mig, är det jag gjorde så fel att dom ska reagera såhär?
Och, vad gör jag för att lösa detta? Just nu vägrar dom prata med mig men jag tänker att jag bör lösa de med tjejen som fyllde år först.
Jag är verkligen djupt sårad över att dom alla vänder ryggen nu och jag kommer må så dåligt i skolan efter jullovet ifall detta inte löser sig.
Snälla nån hjälp mig med vad jag bör göra nu.
Det är så sårande att ett misstag som de andra tjejerna också gjort varit okej och förlåtet men med mig vänder man ryggen till.