Flickvän berättat allt och lite till
Hej !
Jag är en kille i övre 20 års åldern som är tillsammans med en tjej som är 21.
För att göra en lång historia kort har vi kännt varandra i ungefär 1år men varit tillsammans i 2 månader.
Under den första tiden träffades vi enbart och hade sex. Som KK:s. Under denna tiden berättade hon friskt om vilka tidigare sexuella händelser hon varit med om, vill även påpeka att hon namngav de flesta tidigare partners. Detta i sig var kanske lite mycket att höra men eftersom vi inte var seriösa på den tiden brydde jag mig inte så mycket.
När vi sedan blev mer och mer seriösa kunde hon utan förvarning droppa kommentarer som: " Killar med hår på kroppen är sexiga" , till saken hör att jag inte är hårig. "Killar med brunt hår är snygga"...Jag är blond...
Senaste som inträffade var när hon på samma dag berättat för mig hur snygg min bästa kompis är.. vid upprepade tillfällen.
Jag är inte en person som är svartsjuk eller som haft dessa "problem" tidigare därför har jag lite problem hur jag ska handskas med dessa.
Behöver ingen som säger att jag ska jobba på min självförtroende för det är inte problemet, visst kan jag bli lite svartsjuk men inte mer än någon annan.
Hur hade ni löst detta, eller har ni varit med om något liknande där ni kan komma med tips.
Uppskattar alla svar!