• piloxx

Flickvän berättat allt och lite till

Hej ! 

Jag är en kille i övre 20 års åldern som är tillsammans med en tjej som är 21.

För att göra en lång historia kort har vi kännt varandra i ungefär 1år men varit tillsammans i 2 månader. 

Under den första tiden träffades vi enbart och hade sex. Som KK:s. Under denna tiden berättade hon friskt om vilka tidigare sexuella händelser hon varit med om, vill även påpeka att hon namngav de flesta tidigare partners. Detta i sig var kanske lite mycket att höra men eftersom vi inte var seriösa på den tiden brydde jag mig inte så mycket. 

När vi sedan blev mer och mer seriösa kunde hon utan förvarning droppa kommentarer som: " Killar med hår på kroppen är sexiga" , till saken hör att jag inte är hårig. "Killar med brunt hår är snygga"...Jag är blond...

Senaste som inträffade var när hon på samma dag berättat för mig hur snygg min bästa kompis är.. vid upprepade tillfällen.

Jag är inte en person som är svartsjuk eller som haft dessa "problem" tidigare därför har jag lite problem hur jag ska handskas med dessa. 

Behöver ingen som säger att jag ska jobba på min självförtroende för det är inte problemet, visst kan jag bli lite svartsjuk men inte mer än någon annan. 

Hur hade ni löst detta, eller har ni varit med om något liknande där ni kan komma med tips.

Uppskattar alla svar!

• Svar på tråden Flickvän berättat allt och lite till
  • Kerubmamman

Har du pratat med henne om det? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • FallenAngelNr1000

Lämna henne. Hon ser inte dig, hon är som varenda jubelidiot till människor. Ska titta runt omkring istället för att inse vad dom faktiskt har! Du e tidsfördriv. Antagligen vill hon att du ska göra slut kanske men inte klarar av att göra det själv. Så istället förnedrar hon dig med att t om prata så om din bästa vän. Hon kmr garanterat ligga med han om du låter det fortgå. Antagligen gör hon det ändå för dom fungerar så, när dom väl har fått något i skallen så kan dom inte släppa det försen the edge is taken.. Därefter att hon sen blir dumpad av din polare eller någon annan "fantasi" vill hon säkert gifta sig med dig o bla bla.. Gå vidare finn någon som ger dig den respekt som du förtjänar o utan att försöka såra dig med flit. Kanske hon lyckas men kommer antaglien sluta med att hon en dag står där som ensamstående mamma o lever på soc o knullar runt o till slut fixar sig uska utb. 

• xnfsm

Fråga kort och konsist varför hon gör det? Bara fråga ödmjukt varför och se vad hon säger. Trassla inte in det. Om hon undrar varför du undrar så kan du bara säga att det är något du lagt märke till, att hon gör dvs. Det brukar räcka med att påpeka något för att det ska upphöra.

Svar på tråden Flickvän berättat allt och lite till