• Svar på tråden Tips på jobb hemifrån?
  • Carambolan

Jag är revisor och jobbar mycket hemifrån när jag känner för det.

• naat

jag jobbar via sociala medier med skönhet och hälsa. det är så kul och verkligen något jag rekommenderar alla! man får lixom själv välja tider man ska jobba + att jag inte behöver gå up ur sängen för att börja jobba ;)

• Ben66
    naat skrev 2018-02-08 13:58:16 följande:

jag jobbar via sociala medier med skönhet och hälsa. det är så kul och verkligen något jag rekommenderar alla! man får lixom själv välja tider man ska jobba + att jag inte behöver gå up ur sängen för att börja jobba ;)

Säljer du som anställd via ett företag?

Att arbeta hemifrån är en dröm för mig.
  • moaguuun
    naat skrev 2018-02-08 13:58:16 följande:

Rekommenderar alla? Det är oerhört svårt att få ett sådant typ av jobb.
  • Jamesdio

Mötesbokare, telefonförsäljare, medicinsk sekreterare, löneadministratör, egen företagare, webbdesigner, det mesta inom IT.

Samt alla möjliga jobb där arbetsgivaren går med på att man jobbar en vis del av tiden hemifrån.

Handlar väl om vilken utbildning och erfarenhet man har, hur mycket man vill jobba och hur ycket man vill tjäna.

• naat
    Ben66 skrev 2018-02-08 15:23:19 följande:
    Säljer du som anställd via ett företag?

Att arbeta hemifrån är en dröm för mig.
    via ett företag inom skönhet och hälsa 
  • naat
    moaguuun skrev 2018-02-08 15:45:40 följande:
    Rekommenderar alla? Det är oerhört svårt att få ett sådant typ av jobb.
    svårt? jag kan erbjuda alla här att få jobba med samma sak som jag om dom nu skulle vilja det.. så svårt är det inte att få ett sånt jobb :)
  • moaguuun
    naat skrev 2018-02-09 14:44:01 följande:
    svårt? jag kan erbjuda alla här att få jobba med samma sak som jag om dom nu skulle vilja det.. så svårt är det inte att få ett sånt jobb :)
    Det tror jag knappast att du kan. Vad mer exakt är det för jobb? Jag tar det gärna, får jag det då menar du? 
  • PH76

Jag är chef för projektkontoret inom ett svenskt industriföretag, jag arbetar 50% hemifrån.

• naat
    moaguuun skrev 2018-02-09 17:56:08 följande:
    Det tror jag knappast att du kan. Vad mer exakt är det för jobb? Jag tar det gärna, får jag det då menar du? 
    det är ett jobb där jag säljer skönhet och hälsa via media där jag kan ''rekrytera'' folk som vill jobba med detta och det innebär hur många som helst 
  • moaguuun
    naat skrev 2018-02-09 18:58:01 följande:

det är ett jobb där jag säljer skönhet och hälsa via media där jag kan ''rekrytera'' folk som vill jobba med detta och det innebär hur många som helst 

Låter som någon som man tjänar typ 100 kr i månaden på?
  • moaguuun
    naat skrev 2018-02-09 18:58:01 följande:

Det är lite skillnad med att jobba med skönhet och hälsa, och att sälja det. Trodde du menade att du var någon form av journalist.
  • naat
    moaguuun skrev 2018-02-09 19:05:13 följande:
    Låter som någon som man tjänar typ 100 kr i månaden på?
    haha nej det gör jag faktiskt inte jag tjänar de jag vill där ifrån faktiskt :)
  • naat
    moaguuun skrev 2018-02-09 19:06:45 följande:
    Det är lite skillnad med att jobba med skönhet och hälsa, och att sälja det. Trodde du menade att du var någon form av journalist.
    jaha nej jag sitter hemma med min dator och säljer hälsåvårds produkter via tex facebook och sånt för mig är det jätte bra :)
  • Meddelande borttaget
  • naat
    pennywisethedancingclown skrev 2018-02-10 12:44:12 följande:
    Pyramidspel alltså. Inget jag skulle rekommendera till någon.
    nej det kan jag verkligen säga att det inte är! pyramidspel är olagliga och varför skulle detta vara det ? är det bara för att jag jobbar hemifrån eller? eller är det för att jag kan rekrytera folk för att företaget vill sälja mer? aja jag tvingar absolut inte dig till detta men jag trovs super med det och återigen är det inte ett pyramidspel :)
  • crispnuggets
    naat skrev 2018-02-10 13:00:00 följande:

nej det kan jag verkligen säga att det inte är! pyramidspel är olagliga och varför skulle detta vara det ? är det bara för att jag jobbar hemifrån eller? eller är det för att jag kan rekrytera folk för att företaget vill sälja mer? aja jag tvingar absolut inte dig till detta men jag trovs super med det och återigen är det inte ett pyramidspel :)

Innebär det telefonkontakt eller endast mailkontakt?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tips på jobb hemifrån?