• Esma7

Tjejsex, en dröm....

Jag är ny här o de är för jag inte vet var jag ska vända mig riktigt. Men här bords det väl inte vara fel att börja. De är så att jag har en sambo och två fantastiska barn. Hus och ett fint jobb. Jag borde kånna att livet är komplett men det saknas tyvärr något, en riktig väninna. En sån man kan dela allt med. Har en dröm sedan många år jag inte kan hålla inne för mig själv mer och det är att ha en tjej mer i sängen. Dels som ?min egen? men också att leka med min sambo med. Det är smek, slick och gos från en tjej jag drömmer om och min sambo har full förståelse. Han skulle gärna se på, om vi tillät det såklart ;) Eftersom det finna barn iblandat så ska högsta respekt ske till dom, detta är mitt privatliv och min önskan och barnen ska ej bli påverkade på något vis. Jag kommer aldrig känna mig hel innnn jag får smeka en annan kvinnas kropp. Leka och gosa. Slicka och bara tumla runt i lakanen med mjuka kroppar.

Finna det fler som känner samm längtan? Bara ventilera lite och trigga varandra här är nog för mig. Finns fler med kroppar som längtar efter mjukt och lent tjejsex?

• Svar på tråden Tjejsex, en dröm....
  • älskamigmucho

Härliga inlägg av många.... jag är 27 år och bisexuell o öppen för allt möjligt speciellt när jag möter nya spännande människor

• Anonym (Mums)
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2019-11-05 13:33:09 följande:

Tråden är förmodligen död men provar ändå

Har läst tråden och här finns en till, sambo med en man, barn.

Fantiserar hela tiden om att ha sex med en kvinna. Finns det nån som fortfarande läser tråden, som är som jag ?

Jajamensan!
  • Anonym (Hahahaha)
    12N34K56S skrev 2019-12-05 07:46:56 följande:

Tejsex är så sexigt å så

Hahahahaha bättre i verklighet än på film !!!
  • älskamigmucho

Gud ja... klart jag vill ha sex med en kåt tjej o en kåt man som får njuta av oss....

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Drömmen)

Jag har också man och två barn, vi har ett fantastiskt sexliv. Men jag har en dröm att nån gång ha sex med en tjej, smeka, slicka, bara gosa. Min man får dock inte vara med samtidigt, för jag vill inte se honom med en annan tjej 🙈 Egoistiskt, jag vet. Men drömmar får man ju ha, så får vi se om det någon gång sker 😉

• Tjejeeeeen97
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2019-11-05 13:33:09 följande:

Tråden är förmodligen död men provar ändå

Har läst tråden och här finns en till, sambo med en man, barn.

Fantiserar hela tiden om att ha sex med en kvinna. Finns det nån som fortfarande läser tråden, som är som jag ?

Japp du är inte ensam! 🙏🏼
  • Tjejeeeeen97
    Anonym (Drömmen) skrev 2024-07-24 20:16:01 följande:

Jag har också man och två barn, vi har ett fantastiskt sexliv. Men jag har en dröm att nån gång ha sex med en tjej, smeka, slicka, bara gosa. Min man får dock inte vara med samtidigt, för jag vill inte se honom med en annan tjej 🙈 Egoistiskt, jag vet. Men drömmar får man ju ha, så får vi se om det någon gång sker 😉

Exakt samma här! Det enda jag går igång på är verkligen tjejer men är gift med en man o har barn.. undra om drömmen någon gång får gå i uppfyllelse 😳
  • Anonym (Drömmen)
    Tjejeeeeen97 skrev 2024-07-25 14:21:37 följande:
    Exakt samma här! Det enda jag går igång på är verkligen tjejer men är gift med en man o har barn.. undra om drömmen någon gång får gå i uppfyllelse 😳
    Jag går igång på min man, men jag går absolut igång på tanken på att ha sex med en tjej också. Älskar när min man går ner på mig och slickar, bästa sättet att få orgasm på. Så tänker vilken dröm det hade vart att bara få bli slickad och få slicka någon för att ge samma njutning tillbaka ☺️
  • Meddelande borttaget
  • Tjejeeeeen97
    Smultron24 skrev 2024-07-28 22:38:17 följande:

Skicka gärna ett pm om ni vill skriva med mig :) jag skulle vilja uppleva sex med en kvinna igen. Tjej 28 år 

pm
  • Smultron24
    älskamigmucho skrev 2019-12-07 06:54:45 följande:

Gud ja... klart jag vill ha sex med en kåt tjej o en kåt man som får njuta av oss....

Nice ;) 
  • Havsbrisens

Är man gifta länge så får man ju ge varandra lite utrymme för sina fantasier. Min fru träffade kvinnor så här förr men allt sådant blir ju svårare när man får barn. Hur gör ni andra som inte lever varannan vecka?

Svar på tråden Tjejsex, en dröm....