• Celinee

Nidblödning?

Jag har senaste tiden känt mig lite konstig i kroppen missade två veckor av mina minipiller då vi var utomlands och dom dessvärre stannade hemma.. vi tänkte att vi riskar och hade sex i alla fall, vad är chansen liksom?

MEN den 26 december hade jag så otroligt ont i ryggen och magen även den 27 dock inte lika intensivt... börjar fundera på om det kan varit en ägglossning? Det kom nämligen en brun flytning (aldrig haft det innan) den 26:e december.

Från den 26 har jag haft som mensvärk varje dag, även idag, men idag fick jag en rosa flytning (aldrig haft det innan heller), tänkte att mensen skulle komma men inget har hänt? Inget mer rosa heller... börjar bli lite fundersam på vad som händer?

Har någon haft ett liknande förlopp där det visst sig att ni varit gravida?

Jag har en dotter på 9 månader men då hade jag inga blödningar eller nått som avskiljde sig innan illamåendet kom i vecka 8

Tacksam för alla svar och erfarenheter!

• Svar på tråden Nidblödning?
  • Carambolan

När var det du missade tabletterna? Det är ju inte konstigt om kroppen kajkar ihop med knasiga blödningar, värk och troligen ägglossning om du slutar med p-piller och sedan börjar igen efter två veckor. Nidblödning brukar man få drygt nån vecka efter ägglossning.

• Celinee

Hej!

Nej det förstår jag också ?? Det är 9 dagar efter vad jag tror kan ha varit en ägglossning. Och det är endast då jag fått en konstig brun flytning och idag en rosa, men sen inget mer förutom en konstant mensvärk, var mest ute efter om någon annan hade haft lika symptom och det visat sig att dom varit gravida.

• Enaningvilsen

Jag har haft:

Humörsvägningar

Ont i rygg

Ont i tjejmagen (1 vecka sedan ondare just idag under några timmar på förmiddagen)

Kissar mycket

Svullen och gasig mage

Huvudvärk och yrsel

OCH en rosa/små blodstrimor i två flytningar tidigare idag. Trodde till 110% att nu kom mensen, för jag får ont direkt och samma sekund som blodet kommer.

Pcos har jag dessutom, så jag kan inte följa ägglossningar, menscykel osv osv. Testade för en vecka sedan ungefär, såklart negativt. Kan detta vara en nidblödning tro? När kan jag ta nästa test för att få rätt svar om gravid tro? ????

• Anonym (Wishmaster)
    Enaningvilsen skrev 2018-01-08 22:15:19 följande:

Jag har haft:

Humörsvägningar

Ont i rygg

Ont i tjejmagen (1 vecka sedan ondare just idag under några timmar på förmiddagen)

Kissar mycket

Svullen och gasig mage

Huvudvärk och yrsel

OCH en rosa/små blodstrimor i två flytningar tidigare idag. Trodde till 110% att nu kom mensen, för jag får ont direkt och samma sekund som blodet kommer.

Pcos har jag dessutom, så jag kan inte följa ägglossningar, menscykel osv osv. Testade för en vecka sedan ungefär, såklart negativt. Kan detta vara en nidblödning tro? När kan jag ta nästa test för att få rätt svar om gravid tro? ????

Nidblödning får du när ägget fäster. Det är först efter att ägget har fäst som kroppen börjar producera graviditetshormon som i sin tur orsakar symptom. Du kan omöjligen har graviditetssymptom en vecka innan du får en nidblödning.
Svar på tråden Nidblödning?