Hans MC intresse går före relationen
Hjälp!
Träffade en go kille för ca 6 mån sedan. Visste att han körde MC och var även med ute och åkte. Tyckte det var kul och funderade själv på att ta MC kort. Men allteftersom tiden gått har en del händelser gjort att jag tappat lusten. Bland annat har jag tyckt det varit jobbigt med alla MC- brudar han samlar på FB, en av dom har det varit mycket fjant kring med kommentarer om utseende, skickas hjärtan och pussar. Det som gjort mig väldigt besviken nu är planerna för sommaren...han planerar in MC grejer hit och dit utan att fråga mig innan. Eter han har planerat och bestämt vad han ska göra frågar han om jag ska med. Mina intressen bryr han sig inte om, dom får jag göra på egen hand eller med andra. Han tycker de e trist att ja inte vill hänga på MC träffar titt som tätt, för han tycker man bör vara involverade i varandras liv. Känner att jag ger tid och tar mer tid från mina intressen, han bryr sig bara om MC världen. Tog upp detta och sa jag kommer lägga lika mycket tid på mina intressen, ge honom lika mycket tid som han ger mig, och involvera mig lika mycket i hans intresse som han gör i mina ( alltså ingenting). Han tyckte det lät bra, för han anser man har rätt att utöva sina hobbies och vill eller kan inte partnern medverka så ska det inte hindra en själv. Så denna sommaren kommer vi ju inte ses mycket! Hjälp vad hade ni gjort?