• Sandraa00

Svärföräldrarna??

Min dotter är nu snart 7 månader gamma, har ända sen hon va ca 3 månader gammal ?ogillat? farmor/farfar... hon skriker så fort vi åker dit och dom kan inte ens prata med henne.. samma sak om dom kommer hem till oss!

Mina 2 kompisar som precis fått barn va hemma hos oss idag, hon har aldrig träffat dom förut! Vilket gick super bra, dom kunde prata o busa med henne..

Någon med liknande erfarenheter eller tips??

• Svar på tråden Svärföräldrarna??
  • Fisken i sjön

Har de glasögon, skägg, stort hår, inget hår, gälla röster, stark parfym eller nåt? Sånt kan påverka vad bebisar tycker.

• emc85

Barn kan vara känsliga och helt enkelt inte gilla vissa personer, kan vara hur de pratar, beter sig eller hur de ser ut. Det brukar gå över med tiden = när de blir äldre, men är jobbigt under tiden det håller på. Barn brukar gilla mig men en kompis dotter har aldrig riktigt tyckt om mig, är snart 5 år och det går bättre nu men är inte helt ok än. Har gett upp att få hennes godkännande.

• mickaa

Min unge på 5 månader e likadan mot sambons föräldrar. Vene varför. Alls andra funkar men inte dem.

Antar att de går över. Ja försöker lyssna på henne när hon säger ifrån o tar henne. Går lite bättre om hon ser dem bara på håll

Svar på tråden Svärföräldrarna??