Har ägglossning redan varit? ?
Inget positivt äl test men strecket blev starkare för att sedan bli svagare dagen efter. Någon kunnig? Har äl redan varit?
Inget positivt äl test men strecket blev starkare för att sedan bli svagare dagen efter. Någon kunnig? Har äl redan varit?
Varför inte bara knulla varje jävla dag!?! Risken blir större om man vill bli på smällen!!! Dessa jävla trådar om ägglossning och skit...
Jag fick aldrig några tydliga utslag på de där testerna heller. Antagligen var det på G där du fick den mörkaste linjen. Har hört att en del testar ett par ggr om dagen för bättre koll.
Håller dock med föregående talare :) Har man regelbunden mens så behövs inga tester. Bara att köra på de där 16-10 dagarna innan beräknad mens.
Nu är det ju inte för att planera graviditet jag tar detta.. Jag har haft 2 missfall i rad och vill ha koll på när jag får mens.....
Nu är det ju inte för att planera graviditet jag tar detta.. Jag har haft 2 missfall i rad och vill ha koll på när jag får mens.....
Okej, ursäkta. Antog att det var det du ville, det är den vanliga anledningen.
Var det nyligen du fick missfall? Ägglossningstest är tyvärr inte riktigt att lita på om du nyligen varit gravid. De känner inte skillnad på ÄL/gravidhormon.
Okej, ursäkta. Antog att det var det du ville, det är den vanliga anledningen.
Var det nyligen du fick missfall? Ägglossningstest är tyvärr inte riktigt att lita på om du nyligen varit gravid. De känner inte skillnad på ÄL/gravidhormon.
Okej det visste jag inte. Det är 4 veckor sedan mf och graviditetstestet är helt negativa.