• abyesun

Förvirrad bortom gränser

Hej, alla!

Hoppas verkligen att någon med erfarenhet av samma symptomer vill hjälpa mig. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag skulle ha bim den 06/01, men fick då en väldigt sparsam, rosa flytning istället. Dagen efter var flytningarna mer åt det bruna hållet men mindre. Jag har avvaktat några dagar o tog idag (bim+5) två grav. test - båda var negativa. Jag har känt mig extra hungrig under dagarna, orkeslös, haft ont i korsryggen. Inga ömma bröst, men de har känts större. Har haft en molande mensvärk till och från.

Vet inte vad jag ska ta mig till ????

• Svar på tråden Förvirrad bortom gränser
  • EpicNurse

Fortsätt testa typ varannan/var tredje dag tills mensen kommer eller positivt gravtest. Det är vanligt att det blir så om tex ägglossningen uteblivit ett varit senare än vanligt.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • abyesun

Tack för snabbt svar @EpicNurse! Jag får väl göra så. Har inget annat val helt enkelt ???? får googla det här med utebliven ägglossning. Det enda som får mig att tvivla det är det här med blödningen. Min mens har det senaste året skärpt till sig lite och hållit sig till en cykel på mer eller mindre 33 dagar. Men aldrig har jag då haft en mellanblödning eller något i den stilen däremellan...

Svar på tråden Förvirrad bortom gränser