• Times

Vakna av runk!

Levt 29 år och aldrig varit med om detta tidigare. Jag vaknade av att jag låg och runkade. Inget minne av att jag drömt något eller så.

Man kan ju garva åt det med samtidigt blev jag fan lite irriterad på mig själv. Tänk om jag hade sovit över hos någon? Eller vad som helst.

Jag är inne i en jäkligt stressig period på jobbet nu, vet inte om det kan ha med saken att göra.

Någon som varit med om liknande?

• Svar på tråden Vakna av runk!
  • Anonym (Janne)

Tycker det inte är så konstigt. Vissa kan ju gå och göra massa saker i sömnen.

Det finns historier om folk som till och med kört bil. Så att du runkade verkar inte så konstigt. ;)

• Anonym (spamma inte forumet)

Varför kopierar du och lägger upp exakt samt sak som du skrev i morse? 

• Times
    Anonym (spamma inte forumet) skrev 2018-01-16 16:40:05 följande:

Varför kopierar du och lägger upp exakt samt sak som du skrev i morse? 

Enkelt. För att jag såg att jag klickade i ?anonyma får ej svara i tråden?. Visste inte hur jag skulle ändra det.

Trevlig kväll.
  • Times
    Anonym (Janne) skrev 2018-01-16 16:38:19 följande:

Tycker det inte är så konstigt. Vissa kan ju gå och göra massa saker i sömnen.

Det finns historier om folk som till och med kört bil. Så att du runkade verkar inte så konstigt. ;)

Det handlar nog om att jag inte gillar att INTE kunna kontrollera just den saken. Andra ting, kanske inte bilkörning, känns inte lika illa.
  • Anonym (Janne)
    Times skrev 2018-01-16 17:18:21 följande:
    Det handlar nog om att jag inte gillar att INTE kunna kontrollera just den saken. Andra ting, kanske inte bilkörning, känns inte lika illa.
    Ja, det är ju ett enormt problem.
  • Times
    Anonym (Janne) skrev 2018-01-16 17:26:05 följande:

Ja, det är ju ett enormt problem.

Ja? Säg att man sover på någons soffa? Sover bredvid någon?
Svar på tråden Vakna av runk!