Letrozol med start Januari 2018, fler?
Hej!
Väntar på mensen ska komma igång så att vi kan påbörja vår första letrozoldos, fler som väntar eller precis tagit sin dos nu i Januari?
Hade varit kul att följas åt :)
Hej!
Väntar på mensen ska komma igång så att vi kan påbörja vår första letrozoldos, fler som väntar eller precis tagit sin dos nu i Januari?
Hade varit kul att följas åt :)
Är på dag 11 i min cykel, har VUL imorgon efter att ätit dubbel dos Letrozol. Känner ingenting kring mina äggstockar, vilket jag brukar göra vid denna tidpunkten i cykeln.
Ni som gått på Letrozol, brukar ni ha några känningar?
Vi kämpar med Letrozol och Ovitrelle varje månad, jag får ägglossning varje gång men blir ändå inte gravid. Vi har gjort många utredningar och det enda som hindrar oss är att jag inte får ägglossning på naturlig väg pga PCO men med Letrozol och Ovitrelle får jag ju det. Läkarna är positiva och säger att jag snart kommer bli gravid men när? Varje månad blir det ju mens. Hur orkar man kämpa vidare? Ni som har fått ägglossning av Letrozol, blev ni gravida till slut eller gick ni över till IVF?
Instämmer. Letrozolen produerar äggen och Ovitrellen gör så att de ska släppa. Lycka till.
Vi kämpar med Letrozol och Ovitrelle varje månad, jag får ägglossning varje gång men blir ändå inte gravid. Vi har gjort många utredningar och det enda som hindrar oss är att jag inte får ägglossning på naturlig väg pga PCO men med Letrozol och Ovitrelle får jag ju det. Läkarna är positiva och säger att jag snart kommer bli gravid men när? Varje månad blir det ju mens. Hur orkar man kämpa vidare? Ni som har fått ägglossning av Letrozol, blev ni gravida till slut eller gick ni över till IVF?
Orolig som jag fortfarande e o bara för att så gjorde jag ett nytt test
Orolig som jag fortfarande e o bara för att så gjorde jag ett nytt test
åh vad roligt. Får jag fråga om du hade några symtom innan bim? Har bim på lördag och känner absolut ingenting i kroppen som skulle kunna vara en graviditet :(
Äl +5. Ovitrellesprutan är ute ur kroppen. Fy vad vi hoppas att de tagit sig denna gången :(