Vad hade ni gjort annorlunda?
Undrar vad ni som lever i styvfamiljer hade gjort annorlunda om ni vetat vad ni vet idag och vad ni gjort som funkat bra?
Undrar vad ni som lever i styvfamiljer hade gjort annorlunda om ni vetat vad ni vet idag och vad ni gjort som funkat bra?
Jag hade gjort exakt likadant som jag gjorde. Sett till att få en riktigt bra kontakt med barn och biomamman. Hittat på saker ensam med barnet och "odlat" vår egen relation. Allt har alltid fungerat klockrent, aldrig varit minsta problem för oss.
Hade jag vetat vad jag vet idag hade jag nog inte börjat dejta en karl med barn sedan tidigare. Det funkar skitbra veckan bonus inte är hos oss.
Om jag kunde vrida tillbaka tiden hade jag aldrig gått in i förhållandet överhuvudtaget .
Om jag skulle gjort något annorlunda så hade jag såhär i efterhand inte skaffat gemensamma barn då allt var i princip frid och fröjd innan med barnen visserligen inte med mamman och släkten där men allt havererade när vi skaffade gemensamma barn. Bonusbarnen tycker det är jobbigt med små syskon här men inte hos mamman för där är dom syskon anser dom..
Om jag skulle gjort något annorlunda så hade jag såhär i efterhand inte skaffat gemensamma barn då allt var i princip frid och fröjd innan med barnen visserligen inte med mamman och släkten där men allt havererade när vi skaffade gemensamma barn. Bonusbarnen tycker det är jobbigt med små syskon här men inte hos mamman för där är dom syskon anser dom..
Släkten är på bonunsbarnens mamma sida.. Jag var ju redan "fast" eller vad man säger.. Vi var tillsammans 5-6 år innan vi skaffade gemensamma och jag visste och trodde aldrig att det skulle bli såhär efter vi skaffade gemensamma barn. Innan dom gemensamma barnen var det annorlunda nu är det ständiga bråk och dom tycker jag sätter mina barn framför dom osv