• Anonym (Orolig man)

Frun chattar på KIK

Jag misstänker att min fru är otrogen på KIK. Det började med att hon spelade Wordfeud och blev uppvaktad av flera olika män som ville sexchatta. Hon visade mig och vi skrattade åt det tillsammans. Sedan skaffade hon ändå KIK och chattar med någon eller några där. Hon började helt plötsligt visa ett stort intresse för sex, hon ville i stort sett varje dag. Detta har inte hänt på många år så jag blev först jätteglad. Men nu inser jag mer och mer att det är inte jag som har väckt upp hennes intresse, det är inte mig hon blir upphetsad av. Hon är redan rejält kåt när vi lägger oss, och då har hon suttit länge och chattat.
    Hon sitter all sin lediga tid och chattar, jag ser att hon ler och ibland ser hon generad ut. Jag har upptäckt att hon använder vibratorer på egen hand, det har aldrig hänt förut. Hon har börjat låsa in sig på toaletten länge, hon sminkar sig i tid och otid. Hon har börjat fota sig själv allt oftare, även sexiga bilder. Hon skickade en till mig, men jag får en känsla av att den var inte i första hand ämnad för mig.
    Jag mår skitdåligt av detta, frågan är om jag ska konfrontera henne och berätta vad jag känner?

• Svar på tråden Frun chattar på KIK
  • Anonym (Jag ställer frågan, du ger svaret)

Förlåt om jag är okänslig men hur sjutton fungerar kik?

• justanotherman
    SofieJ skrev 2018-01-21 15:12:25 följande:

Ursäkta, lite OT men vad är grejen med uppvaktning på Wordfeud? Har hänt mig flera ggr också att män börjat snacka sex där. Är detta allmänt känt?

Ja, det är tydligen vanligt. Jag har också råkat ut för det. Jag är man och har råkat ut för uppvaktningar från andra män som är så desperata att de tydligen inte ens bryr sig om att ta reda på om den de raggar på är kvinna eller ej.

Med tanke på det de skriver så är det tydligt att det är kvinnor de är ute efter, så det handlar inte om män med annan sexuell läggning.
  • Anonym (M)

Det låter som att hon chattar och fantiserar ihop med män på KiK. Därifrån till att vara otrogen irl är steget långt. Jag är kvinna och har chattat med ganska många män som liksom jag inte velat träffas irl utan bara ha lite spännande krydda.

Du ser ju att hon får mera lust och att du får njuta av det.

• Bara mig
    Anonym (M) skrev 2018-01-30 11:34:08 följande:

Det låter som att hon chattar och fantiserar ihop med män på KiK. Därifrån till att vara otrogen irl är steget långt. Jag är kvinna och har chattat med ganska många män som liksom jag inte velat träffas irl utan bara ha lite spännande krydda.

Är man och har precis som du också chattat med många kvinnor på kik och gör det fortfarande men att träffas irl är inte ens i närheten utan jag håller det på chattnivå för att få lite krydda i livet
  • SG Eng

Samma här.

En mysig, eggande konversation emellanåt är ju trevligt.

Lätt att släppa fram alla sina fantasier när det är mera anonymt också....

Kan bli riktigt nice...

• Anonym (Mig)

Visst är det härligt att chatta och skicka bilder och filmer på sig själv när man är kåt Sen håller man det på chattnivå och att träffas irl känns lååångt borta. Kanske har dig på min lista vem vet
  • Äntligen18
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-01-20 15:59:57 följande:

Jag misstänker att min fru är otrogen på KIK. Det började med att hon spelade Wordfeud och blev uppvaktad av flera olika män som ville sexchatta. Hon visade mig och vi skrattade åt det tillsammans. Sedan skaffade hon ändå KIK och chattar med någon eller några där. Hon började helt plötsligt visa ett stort intresse för sex, hon ville i stort sett varje dag. Detta har inte hänt på många år så jag blev först jätteglad. Men nu inser jag mer och mer att det är inte jag som har väckt upp hennes intresse, det är inte mig hon blir upphetsad av. Hon är redan rejält kåt när vi lägger oss, och då har hon suttit länge och chattat.

Hon sitter all sin lediga tid och chattar, jag ser att hon ler och ibland ser hon generad ut. Jag har upptäckt att hon använder vibratorer på egen hand, det har aldrig hänt förut. Hon har börjat låsa in sig på toaletten länge, hon sminkar sig i tid och otid. Hon har börjat fota sig själv allt oftare, även sexiga bilder. Hon skickade en till mig, men jag får en känsla av att den var inte i första hand ämnad för mig.

Jag mår skitdåligt av detta, frågan är om jag ska konfrontera henne och berätta vad jag känner?

Varför inte skicka någon eller så kan Du också fixa en fejk kik konto sen kan du väl skicka lite kuk bilder och se om hon skickar något tillbaka.

Om hon frågar dig vem du är, säg bara att en vän rekommenderade dig.

Om hon skickar något tillbaka så vet du.

Om hon redan vet hur din kuk ser ut så kan du berätta till en anonym person att göra det.
  • Johan Ason

Ta vara på det sköna när hon vill ha sex...fråga om hennes fantasier.

• Noname00

Håller med många gör det bara för att det ger lite bekräftelse och är ett nöja, men träffar aldrig något, typ lika oskyldigt som att prata med någon på familjeliv via PM.
  • TriC

Att sexchatta med andra (om ni inte kommit överens om att ni får göra sånt) är givetvis otrohet, även om de aldrig träffas irl. 

• Finlandia64

Bild byte är krydda i livet ...så kvinnor här e jag

Svar på tråden Frun chattar på KIK