Frun chattar på KIK
Jag misstänker att min fru är otrogen på KIK. Det började med att hon spelade Wordfeud och blev uppvaktad av flera olika män som ville sexchatta. Hon visade mig och vi skrattade åt det tillsammans. Sedan skaffade hon ändå KIK och chattar med någon eller några där. Hon började helt plötsligt visa ett stort intresse för sex, hon ville i stort sett varje dag. Detta har inte hänt på många år så jag blev först jätteglad. Men nu inser jag mer och mer att det är inte jag som har väckt upp hennes intresse, det är inte mig hon blir upphetsad av. Hon är redan rejält kåt när vi lägger oss, och då har hon suttit länge och chattat.
Hon sitter all sin lediga tid och chattar, jag ser att hon ler och ibland ser hon generad ut. Jag har upptäckt att hon använder vibratorer på egen hand, det har aldrig hänt förut. Hon har börjat låsa in sig på toaletten länge, hon sminkar sig i tid och otid. Hon har börjat fota sig själv allt oftare, även sexiga bilder. Hon skickade en till mig, men jag får en känsla av att den var inte i första hand ämnad för mig.
Jag mår skitdåligt av detta, frågan är om jag ska konfrontera henne och berätta vad jag känner?