Hej
Alltså, jag läser dessa inlägg och blir inte förvånad egentligen..
Självklart kan jag tycka att han frågar råd från kvinnor om det finns saker och ting som faktiskt kan lukta på ett visst sätt. Bra, men om det finns en oro, så snälla beakta den i den betraktaren som har den typen av oron.
Sen kan de ju faktiskt vara så att hon inte alls är otrogen och det finns en logisk förklaring med smink eller liknande ( Låter oerhört märkligt att den miljardindustri skulle tillverka smink som kan i viss mån kan eventuellt lukta som en kondom ). Men jag låter det vara osagt för jag har ingen som helst aning om hur alla varianter av krämer som kvinnor använder.
Men jag tycker såhär, detta kommer att driva dig till totala vansinne, jag tror på ärlighet och en liten fråga typ "vad konstigt det luktar" skulle kanske räcka, se på hennes ansiktsuttryck kanske. Om du inte vill vara "rak" på sak så gå igenom hennes smink hög och lukta på allting, kan ju inte vara mer än nå flyttlåda så uppdelat på 2-3 dagar så kanske du kan gå igenom det? haha
Om du inte tar tag i detta så kommer du bli misstänksam mot allting som händer runtomkring dig de närmaste tiden eller överlag. Så bestäm dig, var rakt på, eller lukta på allt hon har eller sminka henne som en lek.. What ever...
Dubbelkolla kanske om det är samma dagar/kvällar som hon luktar och finns de någon anledning för dig att misstro att något galet händer just den dagen?
Gör en seriös research, ta reda på fakta och kolla runt, sedan ta ett beslut. För gör du inte det så blir det galet. Men snälla, behandla med respekt, ställ frågor med respekt och inte anklagande, få till en dialog för annars blir det ej bra ändå...
Lycka till och hör av dig om jag kan bidra på något sätt :)