Now youre just somebody that I used to know
Jag vet inte vad jag ska göra. För 4 år sen gjorde jag slut med mitt ex eftersom jag träffat en annan kille som jag också blev ihop med. Det hade varit dåligt en längre tid. Attraktionen var borta, han verkade tycka att det var skönt att va hemifrån och stannade kvar länge på jobbet så jag fick ringa och fråga när han tänkte komma hem. Vi hade varit ihop i så många år och jag började känna barnlängtan och ville att vi skulle köpa hus men fick inget gensvar från honom.
Så tillslut gjorde jag slut. Trodde ALDRIG att det skulle sluta som det gjorde. Han LOVADE och bedyrade att vi aldrig skulle tappa vänskapen och verkade verkligen mena det. Jag trodde att vi skulle fortsätta finnas i varandras liv och alltid behålla det vi hade, det som fanns kvar efter att attraktion och förälskelse ebbat ut. Alla minnen och historia, vänskapen.
Han började dejta andra och då märkte jag att jag kanske inte borde ha gjort slut med honom för jag blev jätteledsen av detta.
Sen träffade han en tjej som han blev ihop med med buller och bång, visste inte hur jag skulle ta det, om det var ett rebound eller om dom verkligen var sådär kära. Fick panik.
Bröt ihop. Gick in i väggen. Ju mer jag hörde av mig desto kortare svarade han och tillslut svarade han inte alls och blockade mig i sociala medier. Det var fruktansvärt.
Jag är fortfarande så sårad över att han kunde göra såhär mot mig, vi var tillsammans i 10 år.
Det fanns inte på kartan när vi var tillsammans att vi skulle hamna här idag, att han blockat mig! Jag har alltså inte gjort honom något och innan han blockade mig var han trevlig, bara att han drog sig ur mer och mer.
Men detta? Tänker på texten i Somebody that I used to know
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough?
Vet inte ens vad jag vill med tråden. Självklara, idiotförklarande svar undanbedes. Hoppas att det finns nån annan som förstår och kan ge nåt råd som hjälper...