Inbillning eller gravid efter MA?
Hej! Blev gravid oplanerat i Augusti som slutade i MA i december. Nu har jag fått tillbaka min mens och även haft ägglossning i 1 månad. Nu till min fundering.. vi har haft oskyddat sex men vi har absolut inte försökt att bli gravida igen.. men händer de så händer de. iallafall idag är det 6 dagar kvar till bim och jag har drömt 2 nätter i rad att jag är gravid. Även haft känningar igår under dagen och min magkänsla övertygade mig att jag är gravid igen.
Förra gången sa min magkänsla att jag skulle testa mig och då var de ju som jag trodde.. men har känt av till och från men idag har jag bara känt av mitt bäcken & stickningar i brösten ..
Igår kände jag:
Molvärk/ stickningar i magen
Knottrigare vårtgårdar
Humörsvängningar
Trötthet extremt mkt
Sura uppstötningar
Huvudvärk
Dålig andedräkt
Finnar rygg & kinder
Bäckenet molar
Ådror brösten
Svullen å tung i kroppen
Brösten sticker
Mjölkiga flytningar
Nu är jag dock rädd för att jag är skengravid och bara inbillar mig allt detta.. har egentligen inte tänkt eller hoppats på att bli gravid utan nästan känt att vi borde vänta ett tag till.. men kan de verkligen gå så snabbt ??? De kommer fortfarande mjölk ur mitt ena bröst så jag Borde inte kunna vara gravid ? Klarar inte av att vänta .. någon som varit med om samma??