• Ellapersson82

Min kille var otrogen med min syster

Hej!

Jag är en tjej på 23 år. Jag har en kille på 22 år som jag varit tillsammans med o två år. Jag fick veta att han har varit otrogen med min 20 åriga lillasyster.

Tycker inte ni det är sjukt?

Båda har erkänt det utan skam eller någonting. Hade ni någonsin kunnat förlåta?

Min syster och min kille hade träffats i smyg men blivit påkomna.

Jag blev så ledsen när dom sa att det var sant.

Jag fick veta detta i söndags och är jättejättejätteledsen. Jag är mer ledsen på min syster än min kille. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag trodde inte att detta skulle hända. Jag har sjuk från jobbet och har varit det Måndag, Tisdag och Onsdag. Jag kommer inte klara av att gå till jobbet på Torsdag och Fredag. Jag är deprimerad. Det enda jag gör är att ligga och sova och gråta om dagarna. Det jag lever på är choklad, glass och en cola flaska om dagarna. Det är inte sunt överhuvudtaget men jag orkar inte göra nått annat.

Jag bor nu i lägenhet själv.

Mina föräldrar är oroliga för mig. Dom ringer mig ibland men jag har sagt till dom att dom inte behöver ringa så ofta för jag orkar inte prata med någon. Jag är både arg och ledsen på min syster.

Hade ni brutit kontakten med ert syskon om ni hade fått veta en sådan sak? Om våld hade varit lagligt i Sverige hade jag smällt till dom båda på käften som dom sent kommer glömma. Jag hade gett dom båda rejäla örfilar men det är olagligt.

Hur hade ni gjort? Jag tror inte jag kommer kunna ha någon kontakt överhuvudtaget med någon av dom. Dom känner inget dåligt samvete av det dom gjort. Är det rätt att bara stänga sig inne hemma helt själv i nån månad eller två?

• Svar på tråden Min kille var otrogen med min syster
  • Anonym (syster)
    Vixen90 skrev 2018-01-28 06:36:43 följande:
    Incest? Vad skulle vara incest menar du? Systrarna är väl inte släkt med killen och systrarna har inte legat med varandra...
    Är du en sån som märker ord? Amen du förstår väl vad jag menar? Tänk dig själv.
  • Vixen90
    Anonym (syster) skrev 2018-01-28 21:50:19 följande:

Är du en sån som märker ord? Amen du förstår väl vad jag menar? Tänk dig själv.

Ja det är jag.

Och jag förstår nog att det du menar är att de blir buksvågrar. Googla det så slipper du kalla det incest fler gånger.
    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • Vixen90
    Vixen90 skrev 2018-01-29 08:28:44 följande:

Ja det är jag.

Och jag förstår nog att det du menar är att de blir buksvågrar. Googla det så slipper du kalla det incest fler gånger.

Korrektion: Buksvägerskor* menar jag naturlugtvis då de är kvinnor.
    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • Moulinette86
    Ellapersson82 skrev 2018-01-24 21:44:02 följande:

Hej!

Jag är en tjej på 23 år. Jag har en kille på 22 år som jag varit tillsammans med o två år. Jag fick veta att han har varit otrogen med min 20 åriga lillasyster.

Jag fick veta detta i söndags och är jättejättejätteledsen. Jag är mer ledsen på min syster än min kille. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag trodde inte att detta skulle hända. Jag har sjuk från jobbet och har varit det Måndag, Tisdag och Onsdag. Jag kommer inte klara av att gå till jobbet på Torsdag och Fredag. Jag är deprimerad. Det enda jag gör är att ligga och sova och gråta om dagarna. Det jag lever på är choklad, glass och en cola flaska om dagarna. Det är inte sunt överhuvudtaget men jag orkar inte göra nått annat.

Mina föräldrar är oroliga för mig. Dom ringer mig ibland men jag har sagt till dom att dom inte behöver ringa så ofta för jag orkar inte prata med någon. Jag är både arg och ledsen på min syster.

Hade ni brutit kontakten med ert syskon om ni hade fått veta en sådan sak? Om våld hade varit lagligt i Sverige hade jag smällt till dom båda på käften som dom sent kommer glömma. Jag hade gett dom båda rejäla örfilar men det är olagligt.

Hur hade ni gjort? Jag tror inte jag kommer kunna ha någon kontakt överhuvudtaget med någon av dom. Dom känner inget dåligt samvete av det dom gjort. Är det rätt att bara stänga sig inne hemma helt själv i nån månad eller två?

Släng ut skiten, otrogna är inget å ha, har han gjort det en gång så har han redan brutit den känslomässiga barriären och kan göra det igen.

Din lillasyster tycker jag du ska ge en knytnäve rakt i ansiktet, så hon lär sig att det finns en konsekvens för att bete sig så.
  • Anonym (Bryt kontakten)
    Ellapersson82 skrev 2018-01-24 21:44:02 följande:

Hej!

Vidrigt och äckligt beteende. Och att de inte verkar ångra något är det allra värsta. En sådan syster klarar du dig utan. (Och mannen med, självklart.) Jag skulle aldrig ha nån kontakt med henne igen hur många år det än går.
  • Anonym (Liv)

Inget blir bättre att du stänger dig inne snarare sämre.

Gå till jobbet fastän det känns tufft får du annat att tänka på.

Självklart känns allt skit men det kommer kännas bättre med tiden.

Killen är en skit inget att ha. Finns många bättre killar för dig och dessutom är du fortfarande ung.

Din syster behöver du inte bry dig om på ett bra tag det är hon som gjort fel. Din syster borde visa sig mer ångerfull. När allt har lagt sig kanske du en dag kan förlåta henne.

Men just nu ska du bara bry dig om dig själv och försöka må så bra du kan .

• ellapersson 82

Jag har dumpat killen för längesedan. Jag pratar inte med min syster och hon verkar ej ångerfull för det hon gjort och inte killen heller.

Jag är såklart fortfarande jätteledsen och det är inget jag kan förlåta min syster för särskilt inte när hon inte visar att hon ångrar det.

Jag kan gå till jobbet. Vilket känns skönt. Jag hoppas på det bättre även om jag vet att det kommer ta långt rid innan jag mår 100% bra igen

• Äntligen18
    ellapersson 82 skrev 2018-02-05 19:16:49 följande:

Jag har dumpat killen för längesedan. Jag pratar inte med min syster och hon verkar ej ångerfull för det hon gjort och inte killen heller.

Jag är såklart fortfarande jätteledsen och det är inget jag kan förlåta min syster för särskilt inte när hon inte visar att hon ångrar det.

Jag kan gå till jobbet. Vilket känns skönt. Jag hoppas på det bättre även om jag vet att det kommer ta långt rid innan jag mår 100% bra igen

Tror Du inte att du borde ha en ny kille som kan få dig att glömma bort honom? Det skulle verkligen hjälpa :)
  • Anonym (Uscj)

Du ska be båda två dra långt åt helvete och blockera båda två. Bara för att hon är din syster betyder inte det att du inte kan kapa bandet med henne. Det är lätt som en plätt och bara att göra. Berätta även för dina föräldrar vilket jävla stolpskott till dotter de uppfostrat. Tycker även inte att du ska bråka med din syster utan ignorera henne istället. Ge henne the silent treatment! Vifta bort henne och fokusera på att må bra.

• Ellapersson   82

Ja dom träffas fortfarande. Dom verkar inte ha nån skuld överhuvudtaget. Dom båda två är vidriga tycker jag

• Ellapersson   82
    Äntligen18 skrev 2018-02-05 19:25:36 följande:

Tror Du inte att du borde ha en ny kille som kan få dig att glömma bort honom? Det skulle verkligen hjälpa :)

Vill inte ha nån ny kille. Inte nu iaf. Det blir förmycket för mig. Jag kan inte lita på den personen då. Det krävs mycket tillit för att jag ska kunna ha en kille eftersom jag redan haft en kille som sumpat all tillit vi hade
  • Anonym (Vad hände exakt ?)
    Ellapersson 82 skrev 2018-02-05 20:59:21 följande:

Ja dom träffas fortfarande. Dom verkar inte ha nån skuld överhuvudtaget. Dom båda två är vidriga tycker jag

Hon är en vidrig slampa det är därför hon inte ångrar något
  • Äntligen18
    Ellapersson 82 skrev 2018-02-05 21:03:36 följande:

Vill inte ha nån ny kille. Inte nu iaf. Det blir förmycket för mig. Jag kan inte lita på den personen då. Det krävs mycket tillit för att jag ska kunna ha en kille eftersom jag redan haft en kille som sumpat all tillit vi hade

Som jag har sagt i flera olika trådar här, låt inte en dum kille få dig att strunta i alla andra godhjärtade männen som finns där ute.

Bli inte heller så ledsen! Han gjorde så mot dig för henne. Jag lovar en dag kommer komma då han gör så mot henne med en annan tjej.

Keep your head up!
  • Ellapersson   82
    Äntligen18 skrev 2018-02-05 21:07:55 följande:

Som jag har sagt i flera olika trådar här, låt inte en dum kille få dig att strunta i alla andra godhjärtade männen som finns där ute.

Bli inte heller så ledsen! Han gjorde så mot dig för henne. Jag lovar en dag kommer komma då han gör så mot henne med en annan tjej.

Keep your head up!

Om han gör så mot henne så hoppas jag att min syster förstår hur det känns för hon har gjort likadant själv.

Jag vet innerst inne att alla killar inte är som honom men jag vill inte ha en kille just nu sen senare i livet får jag se vad som händer
  • Äntligen18
    Ellapersson 82 skrev 2018-02-05 21:13:03 följande:

Om han gör så mot henne så hoppas jag att min syster förstår hur det känns för hon har gjort likadant själv.

Jag vet innerst inne att alla killar inte är som honom men jag vill inte ha en kille just nu sen senare i livet får jag se vad som händer

Ja! Då kommer hon nog springa gråtande till dig och be om ursäkt.

Gör det du är nöjd med just nu. Killar kan vänta ;).
  • Anonym (12345)

Har ni gemensamma vänner, ryktet lär väl gå i alla fall hur din syster har betett sig.

Svar på tråden Min kille var otrogen med min syster