• Aileen2014

    Söker en pappa.....

    Hej!
    Jag söker här en man som skulle vilja på ett eller annat sätt välkomna ett barn med mig. Jag var gravid för 3 år sen men födde en liten Julian i 24: veckan som inte levde pga att jag råkat få en Streptokock....otur eller livets gång...?
    Jag längtar så efter ett barn, kanske Julian vill komma ned igen...:)  Eller en ny...vem vet.
    Jag bor i Sthlms län men är på väg att röra mig till Gävletrakten för ett lantligare liv, jag vill kunna odla o bo i hus! 
    Men allt praktiskt löser sig om väl ett barn skulle komma.
    Mitt hopp är starkt o jag har fortfarande mens o dessutom finns det alternativa metoder som kan hjälpa.
    Vill du prova...?

  • Svar på tråden Söker en pappa.....
  • Robert Hult

      Hej.

      Jag heter Robert Hult och har då och då funderat på ett barn till, men vill ju då

      också vara pappa och följa graviditeten i nån form av relation.

      Så sorgligt med barnet Du förlorade och Du blir säkert en bra mamma.

      Mina barn är vuxna, och jag missade en hel del av deras uppväxt genom mitt

      dåvarande yrke, jag var till sjöss och läste till styrman medan dom var barn.

      Och jag vill hemskt gärna träffa en kvinna som inte redan har barn, eftersom

      jag har inte lust att bli styvförälder en gång till.

      Mina barn är det bästa jag har, men dom lever nu egna liv, och jag är även

      morfar och 55 år gammal. Intelligent, allmänbildad och oftast ödmjuk. 

      Hör av Dig med ett mail eller ring mig kan vi prata vidare.

      Ha det så gott.     / Robert  070 360 97 68

  • UndrandeSökare

    Hur går det för dig Aileen?
    Du sa i en annan tråd att du var över 47 år och undrade hur många som fått barn med egna ägg då. Mitt förslag är att du testar med äggdonation utomlands, det är ingen idé att försöka med egna ägg efter kvinnan är 45år eller äldre har min läkare sagt till mig. Jag är yngre men vi valde ändå äggdonation. Det är mycket större chans att man lyckas då.

Svar på tråden Söker en pappa.....