• Anonym (26 åring)

Ska ja stanna eller lämna

Hej.

Jag har levt ihop med min sambo nu ca 3 år.

Jag har 1 barn sen tidigare o en liten. Men under hela vårat förhållande har vi haft problem med sexlivet. Han tittar inte på mig han rör inte vid mig bara dom gångerna jag har frågat rätt ut orkar du kulla då kan han ta första steget efter han har duschat. Vi har inte sex speciellt ofta. Frågar jag om han vill leka med mig eller om ja ska lösa det själv blir det att ja får lösa de själv. I snitt har vi sex kanske 3-4 gånger per månad. Jag vet att de inte är mig det är fel på för får ja själv säga de e ja rätt het . Han har bara ingen sex lust.ja har förklarat för honom att jag älskar sex o att ja mår dåligt o de känns som de e mig det är fel på. O sen kan han absolut inte ta för sig i sängen utan allt e på rutin. Vad ska jag ta mig till. ? Jag älskar denna man men räcker det? Finns de något jag kan göra ?

• Svar på tråden Ska ja stanna eller lämna
  • Anonym (Musse Drägg)
    Anonym (26 åring) skrev 2018-01-26 15:44:36 följande:

Hej.

Jag har 1 barn sen tidigare o en liten. Men under hela vårat förhållande har vi haft problem med sexlivet. Han tittar inte på mig han rör inte vid mig bara dom gångerna jag har frågat rätt ut orkar du kulla då kan han ta första steget efter han har duschat. Vi har inte sex speciellt ofta. Frågar jag om han vill leka med mig eller om ja ska lösa det själv blir det att ja får lösa de själv. I snitt har vi sex kanske 3-4 gånger per månad. Jag vet att de inte är mig det är fel på för får ja själv säga de e ja rätt het . Han har bara ingen sex lust.ja har förklarat för honom att jag älskar sex o att ja mår dåligt o de känns som de e mig det är fel på. O sen kan han absolut inte ta för sig i sängen utan allt e på rutin. Vad ska jag ta mig till. ? Jag älskar denna man men räcker det? Finns de något jag kan göra ?

• Anonym (Musse Drägg)
    Anonym (26 åring) skrev 2018-01-26 15:44:36 följande:

Hej.

Fan! Klickade på knappen för fort.

Ska vi byta? Jag är man i din sits. Totalt ointresse från hennes sida och totalt ointresse att ens vilja prata om det. Det enda en diskussion brukar ge är en checklista med sakaer som jag borde tänka på so KANSKE hon får lust. Det där med kanske använder hon för att kunna säga sedan att hon inte lovat att gå med på något. Hon bagatellisera det efterso HON inte är intresserad av sex så ser hon ingen mening med att försöka göra något åt det. HON lider ju inte av det. Försökte dra en liknelse vid att då kan ju jag sluta ta i henne (något HON värderar högt) men den liknelsen gick inte hem riktigt. Sex och förhållanden är två skillda saker - punkt. Hon kan absolut inte förstå att ett dåligt sexliv skulle vara ett skäl till separation.
  • Hakushu

Om det räcker eller inte kan bara du avgöra men det låter som om att du inte tycker att det gör det.

Jag skulle lämna alternativt ha ett öppet förhållande.

Svar på tråden Ska ja stanna eller lämna