• 93flisan

Torr hy innan bim, gravid?

Jag och min sambo försöker aktivt bli med barn. Nu är jag på bim -4 och har fått jätte torr hy, både på kropp och extremnt i ansiktet. Brukar aldrig! Ha torr hy särskillt inte på kroppen. Är det någon som fick torr hy innan ni plussade??

Har även andra symtomer som molnvärk, stick o ?bubblingar? i tjejmagen, inge sug på chocklad som jag alltid är innan mens, känner mig lyckligare, dov huvudvärk, kissar ofta, svidande o kliande tandkött, konstig smak i munnen..Dessa kan ju dock om jag har otur vara skenisar om jag har otur :(

Känns dock inte som torr hy är nått man kan få fram som en skenis. Så är det någon av er som gått från normal till extrem torr hy innan bim och plussat??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-27 01:09
    Har även ömmande bröst, orolig mage som är växelvis hård och lös samt gasig. Och sedan har jag ett extremnt sug på bubbelvatten(från sodastrem inget annat) . Kan dricka hur mycket per dag, och ändå känna mig mer sugen och törstig haha( dricker normalt mycke vatten). Nån mer som varit gravid och fått ett sånt sug på bubbelvatten?

• Svar på tråden Torr hy innan bim, gravid?
  • Carambolan

Har du så många och starka symptom lär du också ha så mycket graviditetshormon i kroppen att ett test visar positivt. Symptomen uppkommer ju av att hormonerna förändras i kroppen. Ta ett test imorrn så slipper du fundera

Svar på tråden Torr hy innan bim, gravid?