• Pärlan20

Tycker ni det är otrohet?

Min sambo var ute med sina jobbarkompisar igår, han blev taggad i en bild där han satt i mitten av två tjejer som pussar honom på varsin kind samtidigt, han såg sååå nöjd ut!! Jag blev faktiskt ledsen av att se den och undrar om han hade tyckt det var okej att två killar gjorde så på mig!!!

Vad tycker ni, över reagerar jag??

• Svar på tråden Tycker ni det är otrohet?
  • Rumpelstiltskins

Hade tyckt att det var otroligt barnsligt men så är både jag och min man kring 30 år. Hur gamla är ni?

Otrohet tycker jag dock inte att det är.

• Anonym (963)

Nej det tycker jag inte.

• Crazzy

Vad som stipulerar otrohet är nog något som måste etableras i varje relation, vissa anser att flörtiga sms är otrohet, andra inte osv.

JAG skulle inte se det som otrohet, men jag hade pratat med honom. Sagt att du blev obekväm och ledsen av bilden, och be honom att inte göra det igen. Inte svårare än så =)

• Pärlan20
    Rumpelstiltskins skrev 2018-01-27 12:16:55 följande:

Hade tyckt att det var otroligt barnsligt men så är både jag och min man kring 30 år. Hur gamla är ni?

Otrohet tycker jag dock inte att det är.

Jag är 26 och han 31 så är inte direkt unga.. Jag vet själv inte om jag tycker det är otrohet men absolut respektlöst och jag hade absolut inte gjort det själv!!!
  • Pärlan20
    Crazzy skrev 2018-01-27 13:18:53 följande:

Vad som stipulerar otrohet är nog något som måste etableras i varje relation, vissa anser att flörtiga sms är otrohet, andra inte osv.

JAG skulle inte se det som otrohet, men jag hade pratat med honom. Sagt att du blev obekväm och ledsen av bilden, och be honom att inte göra det igen. Inte svårare än så =)

För mig hade flörtiga SMS varit otrohet, varför ska man flörta med andra tjejer för lixom !?! Vill man ha uppmärksamhet av andra så håll dig singel.

Jag vet inte om jag tycker att det är otrohet, men det kändes verkligen inte okej någonstans och jag skulle aldrig gå med på att två andra män gjorde så på mig, respektlöst mot min partner.
  • BurningDiamond

För mig och med mina värderingar så nej, det är inte otrohet.
    fjantigt och kanske onödigt, men inte värre än så.

• Rumpelstiltskins
    Pärlan20 skrev 2018-01-27 13:26:52 följande:
    Jag är 26 och han 31 så är inte direkt unga.. Jag vet själv inte om jag tycker det är otrohet men absolut respektlöst och jag hade absolut inte gjort det själv!!!
    Då skulle jag snarare säga att han är omogen. Sådär höll vi på i tonåren..
  • Pärlan20
    Rumpelstiltskins skrev 2018-01-27 14:51:11 följande:

Då skulle jag snarare säga att han är omogen. Sådär höll vi på i tonåren..

Ja men de är han nog faktiskt!!
  • Anonym (Nej)

Nej det är inte otrohet. Lite larvigt men inget att haka upp sig på tycker jag.

• Anonym (nepp)

Nej det är inte otrohet för mig. Dock har jag en väldigt trygg och pålitlig partner så jag hade antagligen tyckt de var töntiga på ett roligt sätt.

Hade han däremot betett sig illa annars eller inte haft samma gränser som jag hade jag inte tyckt det var ok, men då hade jag å andra sidan funderat på varför vi är tillsammans.

• Anonym (man)
    Pärlan20 skrev 2018-01-27 13:26:52 följande:
    Så varför säger du inte det till honom? Är du konflikträdd?
Svar på tråden Tycker ni det är otrohet?