• Anonym (rollspel)

Han gillar otrohetsrollspel=otrogen på riktigt?

Jag och min man har testat rollspel, först på mitt initiativ får erkännas. Vi låtsas att vi är andra personer och kanske har en lätt förklädnad eller så. Pirat, polis, häxa, kannibal osv. Det vanliga. Eller vad jag tror är vanligt.

Det är ofta mer roligt än sexigt och det blir mycket skratt ibland. Jag märker att han verkar gilla vissa roller/situationer mer än andra. Det är oftast jag som kommer på vilka roller vi skall ha men jag har märkt att han går igång extra på saker som att han är på sin svensexa och snart skall gifta sig och jag är en strippa som förför honom eller att han är sig själv och jag är barnets dagisfröken. Situationer där han vänstrar går hem mest.

Men jag har fått en kanske konstig känsla inför det här. Varför gillar han de grejerna mer, eller verkar som han gillar de mer...där han är sig själv och JAG någon annan? Är det ett tecken på RIKTIG otrohet?

• Svar på tråden Han gillar otrohetsrollspel=otrogen på riktigt?
  • Anonym (G)

Eller så är det bara för att De är de mest verkliga karaktärerna. Lättare att tända på.

• CitronTulo

Tror att det är vanligt att man i tanken tänder på det som är lite förbjudet, men att ta steget från rollspel till otrohet tror jag inte du behöver oroa dig för faktiskt!

• Anonym (123)

Incestrollspel är också ganska vanligt. Tror inte många av dom hade velat sätta på sina egna syskon

Svar på tråden Han gillar otrohetsrollspel=otrogen på riktigt?