• J fer

    Jobba hemifrån extrajobb?

    Är det någon som vet vad man kan jobba med hemifrån?
    Är lite sugen på att jobba extra men hittar inget lämpligt.
    Jag är inte intresserad av försäljningsjobb och då ryker väl det mesta eller?

  • Svar på tråden Jobba hemifrån extrajobb?
  • J fer

    Jag såg att det redan fanns en likadan tråd idag. Men jag tar gärna emot förslag här om du som har nåt bra på lut inte orkar ta dig fram till den första tråden.

  • Gaja

    jag har precis anmält mej och ska börja sälja för partylite verkar jätte bra men vi får se hur duktig jag är

  • axelsmamma
    Oriflame kostar bara 50:- att starta,så billigt kommer du inte undan ngnstanns.För på t.ex Partylite kostar väskan 2500:- och på Tupperaware kostar det 4000:- och dessutom är oriflame kul och enkelt,hör av dig om du vill veta mera.
  • Gaja
    Hur har det gått för dej har du hittat något som passar dej annars kan jag berätta mer om Partylight för det är verkligen kul och kunderna bara rammlar in
  • soraya

    Sa inte TS att hon inte var intresserad av försäljningsjobb?

    J fer - det beror ju på vad du kan och har för erfarenhet. Jag sysslar med översättningar hemifrån t ex.

  • Fru Kirta

    Jag översätter också hemifrån. Var tidigare anställd på det företaget, men kunde tyvärr inte jobba kvar. Jag behöll då översättningsdelen av min tjänst.

Svar på tråden Jobba hemifrån extrajobb?