Tappat 6-lusten
Hej alla!
Sedan jag fick mitt första barn 2014 så ha 6-lusten nästan helt försvunnit, fick nu mitt andra barn 2017.
Innan jag blev mamma så va jag rätt galen i sex och lusten va typ alltid på top.
Idag tänker jag knappt på sex, man ha så mycket andra tankar, det som finns runt om mig, som mina barn. Innan kunde ja ta steget till sex men det är mer att man orka inte bry sig, alltid min man som få ta första steget om de ska bli något, ibland gör man det för att han ska bli glad men det känns ju inte rätt heller. LUSTEN ÄR BORTA, fler som känt/känner samma.Är det onormalt, ibland tänker man, älskar jag inte min man längre, Jo de gör jag, inget liv utan honom. Bli de så att när man bli mamma att man tänker helt annat, man pria annat, typ sömnen, planeringar, mkt som ska fixas, orken, hormoner? Vad kan man göra för att få tillbaka lusten? Ibland känns det som att min man inte förstår och samtidigt rädd att han ska gå till någon annan för att han få 6 sällan hemma. Bli knäpp att från början va galen i 6 o nu typ inte orka bry mig.Dela gärna era upplevelser och tankar kring detta. Vil få tillbaka min 6 lust igen.